تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقيف محموله 25 هزار ليتري سوخت قاچاق در پاکدشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷ب.ظ)
توقيف محموله 25 هزار ليتري سوخت قاچاق در پاکدشت با هوشياري مأموران انتظامي کلانتري 13 خاتون آباد يک دستگاه خودروي کشنده هوو که قصد انتقال 25 هزار ليتر سوخت قاچاق به تهران را داشت متوقف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ غلامعلي فرج اللهي، جانشين فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت، گفت: مأموران انتظامي کلانتري 13 خاتون آباد، طي 24 ساعت گذشته در راستاي مقابله با قاچاق سوخت و جلوگيري از هدر رفتن سرمايه هاي ملي حين کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان با مظنون شدن به يک دستگاه خودروي کشنده هوو اقدام به توقيف آن کردند.
وي ادامه داد: پس از بررسي هاي به عمل آمده توسط مأموران مشخص شد درب تانکر و فلکه آن در اين خودرو به صورت دستي پلمپ شده و راننده خودرو با اظهار بي اطلاعي از نوع بار، بار را بدون بارنامه و حواله از يکي از شهرک هاي صنعتي استان هاي همجوار به تهران انتقال مي داده است.
سرهنگ فرج اللهي بيان داشت: در ادامه بررسي هاي انجام شده مأموران دريافتند شرکت مورد نظر در حواله انبار خود بار تانکر را هيدرو کربن معرفي کرده است که با ارسال نمونه اي از بار به شرکت نفت، کارشناسان اعلام کردند بار تانکر از نوع گازوئيل مي باشد.
وي تصريح کرد: با احراز قاچاق بودن سوخت، بلافاصله مأموران 25 هزار ليتر گازوئيل تانکر را که از يکي از شرکت هاي استان همجوار بارگيري و قصد انتقال به شهر تهران را داشت توقيف و خودرو را به پارکينگ منتقل کردند.
جانشين فرمانده انتظامي پاکدشت در پايان خاطرنشان کرد: راننده خودرو به همراه محموله کشف شده پس از سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن