تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقيف محموله چاي قاچاق در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۴۹ب.ظ)
توقيف محموله چاي قاچاق در قم با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قم 2 هزار و 200 کارتن 10 کيلوگرمي چاي خارجي قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال کشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج،جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در اين رابطه اظهار داشت: در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده هاي نفتي و در پي کسب خبري مبني بر اينکه يک دستگاه کاميون از يکي از استان هاي جنوبي قصد انتقال يک محموله بزرگ چاي قاچاق به استان همجوار قم دارد،بلافاصله شناسايي خودروي مذکور در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.
به گفته وي پس از بررسي موضوع چندين اکيپ در محورهاي مواصلاتي استان مستقر و نهايتاً‌ خودرو مورد نظر در جاده قديم "قم – تهران" شناسايي و متوقف شد.
سرهنگ "حميدرضا اسدي" افزود: در ادامه با توجه به ضد و نقيض گويي هاي راننده و همچنين عدم ارائه مدارک لازم،کاميون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و پس از فک پلمب درب کانتينر،2 هزار و 200 کارتن 10 کيلوگرمي چاي خارجي قاچاق کشف شد.
جانشين فرماندهي انتظامي استان به ارزش پنج ميليارد ريالي اين محموله که از سوي کارشناسان برآورد شده اشاره و تصريح کرد: در اين خصوص پرونده اي تشکيل و براي سير مراحل قانوني به اداره کل تعزيرات حکومتي استان ارسال و در نهايت با هماهنگي مقام قضايي استان محموله چاي قاچاق تحويل اداره گمركات استان قم شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن