تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورداري 116 روستاي چهارمحال و بختياري از ADSL خانگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۱۷ق.ظ)
برخورداري 116 روستاي چهارمحال و بختياري از ADSL خانگي استاندار گفت: اقدامات لازم به‌منظور واگذاري ADSL خانگي به ۱۱۶ روستاي چهارمحال و بختياري با هزينه‌اي بالغ بر ۱۴ ميليارد ريال و با ظرفيت ۵۸ هزار مشترک انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم سليماني دشتکي استاندار چهار محال و بختياري اظهارد داشت: در سفر اخير وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به چهارمحال و بختياري 116 روستا در سطح اين استان از اينترنت پرسرعت برخوردار شدند.
وي افزود: از اين تعداد 51 روستاي استان با هزينه‌اي بالغ بر 6 هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ايران و استان از اين خدمات بهره‌مند شده‌اند.
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در اين 51 روستا، 26 هزار مشترک اينترنت پرسرعت پوشش داده شده‌اند.
سليماني دشتکي افزود: 65 روستاي استان نيز با صرف هزينه‌اي معادل 8 هزار و 400 ميليارد ريال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات (uso) با 32 هزار مشترک تحت پوشش اينترنت پرسرعت قرار گرفتند.
وي تصريح کرد: در مجموع براي ايجاد زيرساخت‌هاي لازم به‌منظور دسترسي به ADSL خانگي براي 116 روستاي استان هزينه‌اي بالغ بر 14 ميليارد ريال صرف شده است و 58 هزار مشترک تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
سليماني دشتکي گفت: از ديگر برنامه‌هاي استان به‌منظور توسعه ADSL روستايي، تحت پوشش قرار گرفتن 50 روستاي استان در شبکه اينترنت پرسرعت است که اين روستاها در حال حاضر از ارتباطات کابلي برخوردار هستند.
وي افزود: مقدمات اين کار در سفر اخير رئيس جمهور و وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به چهارمحال و بختياري انجام شده است و اعتبارات مربوط به آن از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات (uso) تأمين مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: از ديگر برنامه‌هاي امسال اين شرکت، تحت پوشش قرارگرفتن 100 روستاي استان در شبکه wi-fi و واگذاري ADSL خانگي به اين روستاها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن