تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین همایش ملی بحران آب، 18 و 19 شهریور در شهرکرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شهرکرد/
دومین همایش ملی بحران آب، 18 و 19 شهریور در شهرکرد
دومین همایش ملی بحران آب با موضوع تغییر اقلیم، آب و محیط زیست، 18 و 19 شهریورماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: دبیر اجرایی دومین همایش ملی بحران آب در نشست خبری گفت: این همایش ملی با حضور مسئولانی از وزارت نیرو، جهادکشاورزی، سازمان محیط زیست کشور، اساتید، دانشجویان و صاحبنظران مراکز تحقیقاتی و علمی کشور، در تاریخ های 18 و 19 شهریورماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

روح اله فتاحی افزود: این همایش با موضوع تغییر اقلیم، آب و محیط زیست، در 14 محور شامل بحران آب، محیط زیست و پیامدهای اجتماعی و اقتصادی آن، انرژی و بحران آب، مدیریت جامع حوضه، آمایش سرزمین و توسعه پایدار منابع آب، حفاظت از منابع سطحی و زیرزمینی، استفاده از آب های نامتعارف، قوانین، مقررات و جنبه های حقوقی بحران آب برگزار می شود.

رییس مرکز تحقیقات منابع آب استان چهارمحال و بختیاری، اطلاع رسانی در زمینه کم آبی و خشکسالی های پی درپی در استان آبخیز چهارمحال و بختیاری، حساس سازی جامعه در زمینه بحران کم آبی و استفاده از دیدگاه های زیست محیطی در اجرای پروژه‌های انتقال آب بین حوضه ای را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کشور ایران در کمربند خشک کره زمین واقع شده، افزود: تغییر شرایط آب و هوایی و خشکسالی های 10 ساله، خشکی این منطقه را تشدید کرده است.

فتاحی با بیان اینکه در هر استان، مزیت های نسبی متفاوتی وجود دارد، بر تدوین سند آمایش چهارمحال و بختیاری تاکید و ادامه داد: تداوم زندگی در هر استان، نیازمند شناسایی ظرفیت ها و انطباق زندگی با این شرایط و ظرفیت هاست.

دبیر اجرایی دومین همایش ملی بحران آب، همچنین گفت: در مجموع 600 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش واصل شده که 400 مقاله برای همایش پذیرفته شده است.

وی افزود: یکصد مقاله از مجموع مقالات پذیرفته شده به صورت سخنرانی و مابقی بصورت پوستر و کتاب در این همایش ارائه می شود./ز





تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن