تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محیط بانی شغلی پر مخاطره در ایران است/ آهوان در خطر انقراض


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی محمد درویش:
محیط بانی شغلی پر مخاطره در ایران است/ آهوان در خطر انقراض
مشهد – خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست گفت: محیط بانی در دنیا یکی از مشاغل خوب و پر طرفدار است اما در کشور ما به یکی از مشاغل خطرناک مبدل شده است.



 به گزارش خبرنگار مهر، محمد درویش بعد از ظهر شنبه در همایش تقدیر از محیط بانان شش استان کشور در هتل میثاق مشهد ابراز کرد: در دورانی قرار داریم که مجموع علف خواران ما به زیر صد و ده هزار سقوط کرده در حالی که زمانی این تعداد فقط در بخشی از کشور دویست هزار بوده است. درویش با بیان اینکه در سرزمین پهناور ایر ان زمانی حیواناتی داشتیم که امروز از آنها هیچ خبری نیست افزود: چه اتفاقی افتاده که امروز آنها نیستند، ما نباید بگذاریم این اتفاق امروز برای آهو ها هم بیافتد. وی با اشاره به وجود بیش از 728 گونه گیاهی و بیش از دو هزار گونه جانوری در کشور، عنوان کرد: آهو ها و انسان ها هر دو جزوی از این اکو سیستم هستند و ما باید برای حمایت از همه اجزای این اکوسیستم تلاش کنیم. درویش افزود: محیط بانی در دنیا یکی از مشاغل خوب و پر طرفدار است اما در کشور ما به یکی از مشاغل خطرناک مبدل شده است. مدیر کل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست به  116 محیط بانی که در راه حفاظت از محیط زیست در کشور خونشان بر زمین ریخته شده اشاره کرده و گفت: همچنین بیش از 500 محیط بان در کشور مورد حمله و ضرب و شتم قرار  گرفته اند. درویش ابراز کر د: 16جنگل بان شهید و چهار هزار و 600 جنگل بان هم مورد حمله قرار گرفته اند. در این همایش از هادی جلالی محیط بان فداکار کشور تقدیر به عمل آمد. گفتنی است، هادی جلالی محیط بان 32 ساله آبادانی بیست و سوم تیرماه هنگام انجام وظیفه در تالاب بین المللی شادگان در جنوب خوزستان مورد اصابت سه گلوله تفنگ شکاری متخلفان شکار و صید قرار گرفت که تعداد هشتاد و شش ساچمه به بدن وی وارد شد.


۱۳۹۳/۶/۱۵ - ۱۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن