تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804774041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي و راه‌اندازي قرارداد آتي کنجاله سويا بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۱ب.ظ)
معرفي و راه‌اندازي قرارداد آتي کنجاله سويا بررسي شد معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادي بورس کالا از برگزاري نشست‎هاي هم‎انديشي معرفي و راه‎اندازي قرارداد آتي کنجاله سويا با فعالان صنعت طيور کشور در اين بورس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي پناهي در اين خصوص اظهار داشت: با توجه به پذيرش قرارداد آتي کنجاله سويا در هيئت پذيرش بورس کالا و در راستاي راه‌اندازي اين قراردادها و فرهنگ سازي در زمينه اين ابزارهاي پوشش ريسک، جلسه معرفي قرارداد آتي کنجاله سويا به فعالان صنعت طيور کشور شامل تشکل‌ها و اتحاديه هاي مصرف‌کننده اين نهاده دامي استراتژيک، در بورس کالاي ايران برگزار شد.
غلامعلي فارغي، رئيس هيئت مديره انجمن صنايع طيور ايران در اين جلسه با اشاره به ضرورت نهادينه سازي بازارهاي اعتباري در بورس کالاي ايران گفت: با راه‎اندازي چنين قراردادهايي، استقبال معامله گران محصولات کشاورزي از بورس کالا بيشتر مي شود. وي در راستاي رونق گرفتن معاملات در بورس کالاي ايران پيشنهاد داد: اتحاديه تعاوني روستايي کشور ملزم به عرضه محصولات کشاورزي از طريق بورس کالا شود. وي ابراز اميدواري کرد: با توجه به معافيت مالياتي معاملات قراردادهاي آتي کنجاله سويا در بورس کالاي ايران مصرف کنندگان براي ورود به بازار ترغيب خواهند شد.
عضو هيئت مديره شرکت تکلم نيز در اين نشست گفت: بخش عمده اي از بازار کنجاله سويا توسط تعدادي از واسطه‌ها اداره مي‌شود که اغلب به تعهدات خود عمل نمي‌کنند و اعتماد مصرف کنندگان را سلب کرده اند. علي‌اکبر دلگرم افزود: با راه اندازي معاملات قراردادهاي آتي کنجاله سويا در بورس کالا، مصرف‌کنندگان مي‌توانند کالاي مورد نياز خود را از يک بازار قانونمند تامين کنند.
نماينده اتحاديه مرغداران ميهن نيز که از ديگر شرکت‎کنندگان اين هم‎انديشي بود گفت: برخي واردکنندگان که براي واردات کنجاله سويا به کشور ارز مبادلاتي دريافت مي کنند، بايد کالاي وارداتي خود را در بورس کالا عرضه کنند تا مصرف کنندگان بتوانند محصول مورد نياز خود را با قيمتي شفاف خريداري کنند.
همچنين مديرعامل اتحاديه مرغداران تخم گذار استان تهران نيز با تاييد اين موضوع عنوان کرد: چنانچه کليه واردکننده‌هاي کنجاله سويا وارد بورس کالا نشوند و کليه نهاده ها در بورس عرضه نشود، معاملات اين قراردادها رونق نمي‎گيرد. محمد ريحاني در ادامه افزود: يکي از ويژگي‌هايي که اين قراردادها بايد داشته باشد هماهنگي ساعات معاملات قراردادهاي آتي کنجاله سويا با بازار نقدي اين دارايي است.
سعيد اصغري فرد، نماينده انجمن ملي طيور ايران نيز با اشاره به سخنان معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادي بورس کالاي ايران در اين نشست گفت: با توجه به تجربه هاي کسب شده بورس کالا از معاملات قراردادهاي آتي، نوسانات بازار اين محصول با اين قراردادها قابل مديريت خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن