تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش مبادلاتي بورس قم به ۱۸۰ ميليارد تومان رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۵ب.ظ)
مدير عامل بورس قم: ارزش مبادلاتي بورس قم به ۱۸۰ ميليارد تومان رسيد مدير عامل بورس قم گفت: در سال ۹۱ ارزش بازار شرکت‌هاي بورس استان قم ۶۹ ميليارد تومان بود و اين آمار در سال ۹۲ به ۱۸۰ ميليارد تومان رسيد که رشد چشمگيري داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين مروجي با اشاره به آمار سهام مبادله شده در يک سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته يک هزار و 794 ميليون سهم به ارزش 672 ميليارد تومان در قم مبادله شد.
مدير بورس استان قم با اشاره به آمار سهام مبادله شده در سال 92، افزود: سال 91 حدود 664 ميليون سهم با ارزش 234 ميليارد تومان در استان مبادله شده است که اين آمار نشان دهنده وضعيت روبه رشد وضعيت بورس قم است.
وي با اشاره به کدهاي استفاده شده در سال‌هاي 91 و 92، تصريح کرد: در سال 92 تعداد 3 هزار و 987 کد و در سال 91 نيز يک هزار و 539 کد استفاده شد.
مروجي با اشاره به ظرفيت استان براي بهره‌مندي از وضعيت بورس مطلوب، عنوان کرد: وضعيت استان قم به گونه‌اي است که براي داشتن بورس مطلوب از وضعيت خوبي برخوردار است، بايد توجه داشت که دو سال گذشته تعداد شرکت‌هاي بورس استان از 13 شرکت به 17 شرکت افزايش يافته‌است.
مدير بورس استان قم با اشاره به ارزش بازار شرکت‌هاي بورس در سال‌هاي 91 و 92، گفت: در سال 91 ارزش بازار شرکت‌هاي بورس استان قم 69 ميليارد تومان بود و اين آمار در سال 92 به 180 ميليارد تومان رسيد که رشد چشمگيري داشته است.
وي با تاکيد به استفاده از ابزارهاي جديد براي ثبت معاملات، خاطرنشان کرد: نبود ثبات قيمت‌ها سبب نگراني‌ براي اعضا بورس شده بود که در دولت تدبير اين مشکل تا حد زيادي برطرف شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن