تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804115964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون هاي بورد دانشنامه تخصصي و فوق تخصصي پزشکي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۲۱ب.ظ)
آزمون هاي بورد دانشنامه تخصصي و فوق تخصصي پزشکي برگزار شد شصت و يکمين دوره آزمون دانشنامه تخصصي و بيست و هشتمين دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصي صبح پنجشنبه 13 شهريور در دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين دوره از آزمون‌هاي بورد ۳۴۲۱ نفر در آزمون دانشنامه تخصصي و ۳۱۱ نفر در آزمون دانشنامه فوق تخصصي ثبت نام کرده‌اند. دکتر ضيايي معاون آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در حاشيه برگزاري اين آزمون‌ها گفت: آزمون‌هاي بورد، يکي از بالا‌ترين و مهم‌ترين آزمون‌هاي کشور است که ملاک پذيرش اعضاي هيات علمي به شمار مي‌آيد.
وي افزود: آزمون‌هاي بورد تخصصي و فوق تخصصي در واقع يک آزمون معتبر است که حدود ۷۰۰ نفر از برجسته‌ترين اساتيد و اعضاي هيات علمي در رشته‌هاي مختلف تخصصي و فوق تخصصي با کار فشرده در هفته گذشته به طراحي سوال براي اين آزمون‌ها پرداختند تا داوطلبان به خوبي مورد ارزيابي قرار گيرند.
معاون آموزشي وزارت بهداشت با اشاره به ثبت نام۳۴۲۱ نفر در آزمون تخصصي و ۳۱۱ نفر در فوق تخصصي خاطرنشان کرد: پذيرفته شدگان در مرحله کتبي آزمون در امتحانات آسکي به منظور سنجش مهارت‌هايشان شرکت خواهند کرد و افرادي که در آزمون کتبي و شفاهي حد نصاب نمره را کسب کنند، فارغ التحصيل بورد شناخته مي‌شوند و کسب اين رتبه در آينده مي‌تواند يکي از ملاک‌هاي عضويت در هيات علمي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور باشد.
وي با بيان اين موضوع که در پزشکي معلومات، مهارت‌ها و اخلاق سه رکن اصلي هستند که در کشور ما به واسطه اين قبيل آزمون‌ها دو رکن معلومات و مهارت‌ها مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند، هدف اصلي آزمون‌هاي آسکي را سنجش مهارت‌ها برشمرد.
دکتر ضيايي با بيان اينکه اين دوره از آزمون‌ها تقريبا «با حدود بيش از ۳۰۰۰ داوطلب در دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي برگزار مي‌شود، اعلام کرد: پس از برگزاري آزمون، داوطلبان فرصت دارند تا اعتراضات خود را به صورت اينترنتي جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵شهريور اعلام کنند که توسط اساتيد رشته‌هاي مختلف مورد بررسي و رسيدگي قرار خواهد گرفت و نتايج آزمون کتبي تمام رشته‌ها روز شنبه ۱۵ شهريور اعلام خواهد شد تا پذيرفته شدگان بتوانند وارد مرحله شفاهي آزمون‌ها شوند.
وي افزود: پذيرفته شدگان در مرحله کتبي از روز يکشنبه تا سه شنبه ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ شهريور در آزمون‌هاي شفاهي (آسکي) شرکت خواهند کرد و اعلام نتايج نهايي آزمون دانشنامه بورد تخصصي و فوق تخصصي روز چهارشنبه ۱۹شهريور از طريق سايت مرکز سنجش وزارت بهداشت قابل مشاهده است.
معاون آموزشي وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: مراسم اختتاميه و تقدير از نفرات بر‌تر شصتمين و يکمين دوره بورد تخصصي و بيست و هشتمين دوره دانشنامه فوق تخصصي با حضور وزير بهداشت روز پنج شنبه ۲۰ شهريور برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن