تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802810586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزيابي مثبت مسافران از اقدام بانک مرکزي در افزايش باجه‌هاي ارزي فرودگاه امام (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۷ب.ظ)
ارزيابي مثبت مسافران از اقدام بانک مرکزي در افزايش باجه‌هاي ارزي فرودگاه امام (ره) برخي از مسوولان بانک مرکزي به منظور بررسي نحوه پرداخت ارز مسافرتي از باجه‌هاي ارزي بانک‌هاي ملي، ملت و سامان مستقر در فرودگاه امام خميني (ره) بازديد به عمل آوردند.
به گزارش خبرگزاري موج، رحيمي، مدير کل سياست ها و مقررات ارزي، در بازديد از باجه هاي پرداخت عوارض خروجي و باجه هاي ارزي بانک ملي که اخيرا راه اندازي شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با پرداخت ارز مسافرتي زائرين عمره مفرده و عتبات عاليات از طريق شعب سطح شهر، از ازدحام زائران در مبادي خروجي فرودگاه امام خميني (ره) کاسته شده است.
رحيمي با اشاره به بازديد اخير رياست کل بانک مرکزي از باجه هاي ارزي بانک ها در فرودگاه امام خميني (ره) افزود: به منظور رفاه حال هر چه بيشتر هموطنان، پيشنهاد راه اندازي باجه ارزي بانک ملي داده شد که پس از موافقت آقاي دکتر سيف، مجوز لازم صادر و باجه ارزي بانک مزبور در کمترين زمان ممکن افتتاح گرديد که اين موضوع کمک شاياني به مسافران براي دريافت سريع ارز مسافرتي نموده است.
مدير کل سياست ها و مقررات ارزي در ادامه تصريح کرد: بانک ملي در فرودگاه امام خميني (ره) باجه‌اي را پيش بيني کرده که داراي کيوسک‌هاي مختلفي است که از آن طريق مردم بطور مستقيم با کارت هاي عضو شتاب مي توانند عوارض خروج از کشور را پرداخت نمايند.
رحيمي همچنين از اقدامات مسوولان فرودگاه امام خميني (ره) در راستاي همکاري با بانک هاي مستقر در اين فرودگاه به منظور ارائه تسهيلات ارزي به مسافران تقدير کرد، اما از آنها خواست با توجه به دستور اکيد رياست کل بانک مرکزي و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران، به باجه هاي پرداخت ارز مسافرتي محل هاي مناسب تري را اختصاص و از يکديگر تفکيک شوند.
به گزارش روابط عمومي بانک مرکزي، رحيمي در پاسخ به اين سؤال که آيا بهتر نيست پرداخت ارز مسافري در شعب سطح شهر انجام شود، تأکيد کرد: خوشبختانه با پرداخت ارز مسافرتي در مبادي خروجي، بدليل اينکه پس از ثبت مهر خروج صورت مي گيرد، تخلفاتي که قبلا انجام مي شد، تقريبا به صفر رسيده است.
در اين بازديد برخي از مسافران اقدام بانک مرکزي در راستاي افزايش باجه‌هاي ارزي در فرودگاه امام خميني (ره) را مثبت ارزيابي کردند و اذعان داشتند در حداقل زمان توانسته اند ارز خود را دريافت کنند.
يکي از مسافران سياست بانک مرکزي مبني بر پرداخت ارز در فرودگاه امام خميني (ره) را اقدام مثبتي دانست و افزود: خوشبختانه پرداخت ارز به مسافران خيلي سريع از طريق بانک هاي ملي، ملت و سامان صورت مي گيرد. تمهيدات بانک مرکزي و فرودگاه موجب تسهيل پرداخت ارز مسافرتي شده است و مسافران نيز ظرف مدت کوتاهي ارز خود را دريافت مي کنند.
هجري پور، معاون مدير کل فرودگاه امام خميني (ره)، نيز از راه اندازي باجه ارزي بانک ملي ابراز خشنودي کرد و گفت: هم اکنون مسافران در حداقل زمان ارز مورد نياز خود را در فرودگاه تأمين مي‌کنند.
هجري پور در خصوص اينکه چرا شعب ارزي بانک ها در کنار هم قراردارند و تفکيکي براي آنها قائل نيستيد، اظهار داشت: اميدواريم در آينده اين مشکل برطرف شود تا بتوانيم فضاي مناسب تري را در اختيار بانک هاي ارائه دهنده تسهيلات ارزي قرار دهيم.
هجري پور همچنين از شعب بانک هاي حاضر در فرودگاه خواست تا در زمينه تسهيلاتي که به مسافران و زائران ارائه مي دهند اطلاع رساني نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن