تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوهنورد مصدوم نورآبادی از ارتفاعات محراب کوه نجات یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان در گفتگو با مهر مطرح شد؛
کوهنورد مصدوم نورآبادی از ارتفاعات محراب کوه نجات یافت
نورآباد - خبرگزاري مهر: رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان دلفان از نجات کوهنورد مصدوم نورآبادی از ارتفاعات محراب کوه خبر داد.



عباس اكبري در گفتگو با مهر گفت: روز گذشته ساعت 18:45 دقيقه با مراجعه تعدادي از اهالي روستاي حشمت آباد ميربگ به جمعيت هلال احمر شهرستان مطلع شديم كه يک نفر از كوهنوردان اين شهرستان از ارتفاعات محراب كوه سقوط كرده و دچار آسيب ديدگي شده است. وی افزود: بلافاصله با گزارش اين موضوع ضمن فراخوان تيم امداد و نجات و پرسنل اين جمعیت با كمترين زمان ممكن در محل حادثه حاضر و مشغول به جستجو شدند و بالاخره پس از چند ساعت جستجو فرد آسيب ديده پیدا و اقدامات اوليه درماني روي وي صورت پذيرفت. رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان دلفان با اشاره به اينكه در اين ماموريت از پرسنل 115 اين شهرستان نيز برای مداواي فرد حادثه ديده کمک گرفته شد اظهار داشت: اين ماموريت تا ساعت 12 شب به طول انجاميد و معلم آسيب ديده كه سيد مهدي حسيني نام داشت و از ناحيه لگن و پا دچار آسيب ديدگي شده بود بلافاصله به بيمارستان ابن سينا انتقال داده شد. اکبری ادامه داد: در اين عمليات چند ساعته از 10 نفر نجاتگر، سه نفر پرسنل، دو نفر از عوامل 115، دو دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه وانت كمک دار استفاده شد. وی با بیان اینکه حال عمومي اين معلم كوهنورد خوب است، یادآور شد: امدادگران جمعيت هلال احمر شهرستان دلفان در سالجاري اين دومين عملیات است که در زمینه نجات مصدومان كوهنورد انجام می دهند كه مورد قبلي نجات يک نفر از كوهنوردان شهرستان در كوه گرين بود.


۱۳۹۳/۶/۱۳ - ۱۷:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن