تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798757486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری‌های دردناک دخترنجات یافته از داعش/زنان غیر مسلمان و تمایل به جهادنکاح


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افشاگری‌های دردناک دخترنجات یافته از داعش/زنان غیر مسلمان و تمایل به جهادنکاح


یکی از دختران ایزدی که موفق به فرار از دست گروه تروریستی داعش شده است، جزئیات اسفباری از شیوه رفتار این گروه ضد اسلامی را منتشر کرد.بر اساس آمارها، زنان کشورهای غیر مسلمان تمایل بیشتری به جهادنکاح نشان داده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از روزنامه «ملیت» ترکیه، این دختر جوان ایزدی که در منطقه «سنجار» عراق به دست داعش اسیر شده بوده، اظهار کرد: داعشیان پس از آنکه ما را به اسارت گرفتند، اعلام کردند که باید مسلمان شویم تا با ما ازدواج کنند. وی افزود: اعضای داعش سپس ما را با خود به منطقه «تلعفر» انتقال دادند و در آنجا به ما تجاوز کردند. آنها هر اقدام غیر انسانی و وحشیانه‎ای را که امکان انجامش بود، بر ما روا داشتند. این دختر ایزدی با بیان اینکه داعشی‌ها هر روز آنان را مورد انواع تجاوز قرار می‎دادند، گفت: خبیث‎‎ترین آنها که سرکرده‌شان بود، سه دختر را از میان ما برای خود انتخاب کرد.   زنان کدام کشورها بیشتر تن به جهاد نکاح می دهند؟ رسانه های عراق با انتشار گزارش مفصلی در مورد پدیده "جهاد نکاح"، تلاش کردند، به این پرسش پاسخ دهند که زنان کدام کشورها بیشتر تن به جهاد نکاح می دهند؟ بر اساس این گزارش، در گزارش این رسانه های عراقی آمده: درصد حضور زنان استرالیایی، مالزیایی و انگلیسی در "جهاد نکاح" بالاتر از دیگر کشورها است. برابر این گزارش، سال گذشته آمارها نشان می داد که زنان کشورهای شمال غرب آفریقا همانند تونس، مراکش و الجزائر بیشترین حضور را در "جهاد نکاح" داشته اند؛ ولی اکنون زنان کشورهای بیگانه و غیر مسلمان به این عمل روی آورده اند! لازم به ذکر است،‌ آمار دقیقی از دختران و زنانی که برای "جهاد نکاح" نزد نیروهای داعش رفته اند در دست نیست؛ اما آنچه مسلم است، اینکه بسیاری ازآنان یا باردار شده و یا به بیماری های مختلف جنسی مبتلا شده اند. تحولات میدانی عراق ارتش عراق با آتشبارهای توپخانه، از سه محور وارد مرکز شهر تکریت شده است. براساس این گزارش به نقل از المنار، داعش دهها فرد مسلح خود را در درگیری با ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی از دست داده است. این درگیری ها در فلوجه، حدیثه، عظیم و تکریت رخ داده است.
دانلود     در آمرلی نیز نیروهای امنیتی عراقی به آزادسازی این شهر و شکستن محاصره آن بسنده نکرده‌اند، بلکه به عملیات امنیتی خود علیه داعشی ها در مناطق نزدیک ادامه داده اند و پاکسازی و برقراری امنیت در جاده اصلی  بغداد - دیاله و آمرلی را اعلام کرده اند.   هیئت دولت عراق تصمیم گرفته است امروز چهارشنبه برای بررسی قضیه پایگاه اسپایکر با حضور فرمانده کل نیروهای مسلح یعنی نوری مالکی و فرماندهان امنیتی ذیربط نشست فوق العاده تشکیل دهد. صدها نفر از نزدیکان قربانیان اسپایکر به مجلس حمله و در سالن اصلی، تحصن کرده اند. فعالان عراقی تصاویر شماری از فرماندهان داعش را منتشر کردند که در حملات نیروهای عراقی کشته شدند و در قتل عام دانشجویان دانشکده نظامی در پایگاه اسپایکر شرکت کرده بودند. عناصر گروه تروریستی داعش از برخی روستاهای منطقه داقوق در جنوب کرکوک، گریختند. بر اساس این گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، منابع امنیتی منطقه داقوق در کرکوک با اعلام این خبر، افزودند: تروریست ها به تدریج از برخی  روستاها از جمله عزیزیه و بونجم هم فرار کردند. سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح عراق نیز ضمن تشریح مسیرهای پاکسازی شده بین بغداد و کرکوک، از نتایج عملیات نظامی علیه تروریست ها خبر داد و افزود: پاکسازی دیگر مسیرها نیز در حال اجراست. به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، قاسم عطا سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح اعلام کرد: مرحله دوم پاکسازی جاده مواصلاتی بغداد به کرکوک به پایان رسید. وی افزود: نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی سرگرم پاکسازی جاده مواصلاتی بغداد - کرکوک - طوزخورماتو- کرکوک هستند. این گزارش به نقل از العراقیه، می افزاید: اعضای گروه تروریستی داعش پس از شکسته شدن محاصره آمرلی و سلیمان بیک دچار فروپاشی شده اند. نیروهای ارتش عراق و نیروهای واکنش سریع با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند روستاهای سرحه، بئرالذهب و چند روستای دیگر را در صلاح الدین از عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند. شبکه تلویزیونی العالم از هلاکت صدها تن از عناصر تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق خبر داد و اعلام کرد: عناصر داعش در حال عقب نشینی از برخی مناطق در جنوب کرکوک هستند. ارتش عراق عملیات جدیدی را برای منهدم کردن مواضع تروریست های داعش در استان صلاح الدین آغاز کرده است که منجر به هلاکت صدها داعشی شده است.  وزارت دفاع عراق از هلاکت بیش از 130 عنصر تروریست از جمله سرکرده های داعش در عملیات شکست محاصره شهر آمرلی خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات بیش از27 تن از تروریست ها نیز بازداشت شدند. در استان الانبار نیز یگان های توپخانه ارتش عراق 11 فرد تروریست را در عملیات حمله به مواضع تروریست ها در اطراف حدیثه به هلاکت رساند. در استان نینوا و درعملیات هواپیماهای عراقی، 16 تروریست به هلاکت رسیدند که ابواسامه الجزایری، مسئول آموزش عناصر داعش و ابوقتیبه الاردنی مسئول دادگاه های شرعی داعش در موصل، نیز در میان آنها بودند. همچنین، در حمله هواپیماهای عراقی یکی از مسئولان این گروه تروریستی ملقب به یوسف احمد علی قرباش و شمار دیگری از تروریست ها در جنوب شهر موصل به هلاکت رسیدند. در استان بغداد نیز منابع آگاه در وزارت کشور، از هلاکت و بازداشت بیش از صد عنصر تروریستی در عملیات گسترده نیروهای امنیتی در شمال و جنوب بغداد خبر دادند.  

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن