تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804917991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دنبال احیای روابط اهالی فرهنگ و هنر با دولت هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تاکید کرد: به دنبال احیای روابط اهالی فرهنگ و هنر با دولت هستیم خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با تاکید بر ضرورت تعامل دولت با اهالی فرهنگ و هنر گفت: با توجه به دیدگاه وزارت ارشاد، به دنبال احیای روابط اهالی فرهنگ و هنر با دولت هستیم.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ شهريور ساعت 12:29



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، همایون قنواتی در نشست با امام جمعه موقت اهواز، اظهار کرد: استان خوزستان با توجه به دارا بودن تنوع فرهنگی بی شمار و حضور گروه ها و جوامع انسانی گوناگون و متفاوت نیازمند برنامه ریزی فرهنگی ویژه ای است.
 
وی با بیان اینکه سیاستگذاری فرهنگی باید با توجه به این تنوع و گوناگونی فرهنگی باشد، افزود: از سویی با توجه به اینکه این استان همواره نیروها و نخبگانی را در عرصه هنر و فرهنگ‌ پرورش داده و به جامعه فرهنگی و هنری کشور معرفی کرده، در حوزه برنامه‌ریزی فرهنگی باید این استعداد را مورد توجه قرار داده و سیاستگذاری ها به سویی هدایت شوند که به همدلی، همراهی و نزدیکی هر چه بیشتر گروه‌های ساکن در استان خوزستان منجر شود .
 
قنواتی یکی از پیوندهای بسیار تأثیرگذار در حوزه فرهنگی و اعتقادی خوزستان را عشق و ارادت مردم به اهل بیت و تشیع دانست و گفت: مسئله بعد جنگ و نقش همه مردم در دفاع مقدس است که پیوندی عمیق بین آنان در استان با وجود تنوع قومیتی ایجاد کرده است.
 
وی تاکید کرد: براین اساس به دنبال این هستیم که قابلیت‌های فرهنگی و هنری را به گونه‌ای تنظیم کنیم که این پیوندها را هر چه محکم‌تر سازیم و از هر عامل و دشمنی که بخواهد تحت هر اسمی و عنوانی خدشه‌ای به این عامل وحدت وارد کند مقابله و جلوگیری کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه داوم فعالیت های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و کاهش آسیب های اجتماعی لازم است، افزود: تمام سعی ما بر این است به گونه ای فعالیت کنیم که مسئولان امنیت آخرین گروههایی باشند که به مسائل استان ورد پیدا کنند.
 
وی تاکید کرد: باید همه کمک کنند که سیاستهای کلی نظام و دغدغه های مقام معظم رهبری برای استان خوزستان طراحی و اجرا شود.
 
قنواتی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر تعامل میان دولت و اهالی فرهنگ گفت: نگاه ورارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است که  رابطه قطع شده میان اهالی فرهنگ با دولت مجدد احیا شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه در توسعه فعالیتهای فرهنگی به ارتباط مستمر با علما، هنرمندان، اساتید، ناشران و نویسندگان نیاز داریم، در این راستا به دنبال احیای این روابط و تعامل هستیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تاکید کرد: هنرمندان باید احساس کنند به آنها احترام گذاشته می شود و رای و اندیشه آنها در فعالیتهای فرهنگی کشور محترم است.
 
وی خاطر نشان کرد: هنرمندان خوزستانی جزو نخبگان، صاحبان اندیشه هستند که همواره همراه دولت بوده و در صحنه های مختلف حضور فعالی داشته اند.
 
قنواتی افزود:در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند آن هستیم که با یاران، همدلان، اساتید، نخبگان و علما در حوزه‌های مختلف دینی و دانشگاهی گفت‌وگو و نظرات آنها را دریافت کنیم












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن