تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادمان حرم رضوی وارد استان سمنان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان با استقبال خوب مردم/
خادمان حرم رضوی وارد استان سمنان شدند
سمنان - خبرگزاری مهر: خادمان حرم رضوی صبح امروز با استقبال پرشور مردم وارد استان سمنان شدند و پرچم متبرک این آستان را به اهتزاز در آوردند.



به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کانون والفجر مسجد المهدی سمنان و مجری جشن های زیر سایه خورشید در استان سمنان صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم استقبال از خادمان حرم رضوی با بیان اینکه انتقال فرهنگ رضوی مهمترین دستاورد جشن های زیر سایه خورشید است گفت: مهمترین دلایل موفقیت این جشن ها به عنوان یکی از ویژه برنامه های آستان قدس رضوی در دهه کرامت تدابیر مناسب اتخاذ شده در برنامه ها توسط این نهاد و ارادت عموم افراد به ساحت حضرت رضا(ع) است. ترحمی از برگزاری این جشن در دهه کرامت در سراسر استان سمنان خبر داد و افزود: این جشن ها از امروز آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.

وی گفت: جشن های زیر سایه خورشید در همه هشت شهرستان‌ استان سمنان برگزار می‌شود. مجری جشن های زیر سایه خورشید در استان سمنان با بیان اینکه خدام حرم رضوی صبح امروز در امامزاده محمد دیزج شاهرود مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفتند افزود: برای امروز برنامه های متنوع و خوبی در راستای برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسم معنوی و فرهنگی در شاهرود، میامی و بسطام تدارک دیده شده است. ترحمی گفت: مردم در فضایی آکنده از شور و نشاط معنوی از خادمان آقا علی بن موسی الرضا(ع) استقبال خواهند کرد و اهدای گل و توزیع شیرینی از جمله این برنامه ها خواهد بود. وی با اشاره به اینکه این  مراسم در شهرستان میامی در میدان مرکزی شهر برگزار خواهد شد افزود: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، دیدار عمومی و برگزاری آئین های فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود. مجری جشن های زیر سایه خورشید در استان سمنان همچنین از حضور خادمان در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: استقبال از کاروان رضوی، عیادت از بیماران، غبارروبی مزار شهداء، جشن، دیدار باخانواده های شهداء و جانبازان، حضور دربقاع متبرکه، حضور در مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست، دیدار با علماء و ائمه جمعه، حضور در مناطق محروم و ... از دیگربرنامه جشن زیر سایه خورشید طی امروز است.


۱۳۹۳/۶/۱۲ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن