تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور خادمان حرم مطهر رضوی در آذربایجان غربی/ جشنواره زیر سایه خورشید برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی همزمان با دهه کرامت؛
حضور خادمان حرم مطهر رضوی در آذربایجان غربی/ جشنواره زیر سایه خورشید برگزار می شود
ارومیه- خبرگزاری مهر: مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی از حضور خادمان بارگاه حرم مطهر رضوی در استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی باقری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از حضور 5 تن از خادمان بارگاه رضوی همزمان با دهه کرامت برای ششمین سال متوالی در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: همچنین خادمان بارگاه رضوی به همراه خود پرچم مضجع شریف امام رضا (ع) را به استان می آورند. وی با اشاره به اینکه جشنواره زیر سایه خورشید به مناسبت میلاد امام رضا (ع) برای ششمین سال پیاپی در آذربایجان غربی همزمان با 30 استان کشور و 10 کشور خارجی برگزار می شود، اظهار داشت: طی این دهه و در قالب این جشنواره بالغ بر 60 برنامه معنوی و فرهنگی با حضور خادمان برگزار می شود. مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی ادامه داد: تبیین و نشر معارف ناب رضوی در بین آحاد مردم، ارتقای نشاط معنوی مردم و ایجاد بستر مناسب برای ارتباط و زیارت معنوی امام رضا (ع) از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان هستند. باقری غبارروبی مزار شهدا در شهرستانهای آذربایجان غربی، دیدار با ائمه جمعه، شرکت در جشن دهه کرامت، عیادت از بیماران در بیمارستانهای ارومیه و دیگر شهرها، دیدار با حافظان قرآن کریم و اهتزاز پرچم مبارک رضوی در جشن میلاد امام رضا(ع) همزمان با شب میلاد آن امام همام از اهم برنامه های خادمان حرم رضوی در استان به شمار می روند. از اول تا یازدهم ذی القعده دهه کرامت نامگذاری شده که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت امام رضا (ع) پایان می یابد.


۱۳۹۳/۶/۱۰ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن