تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن های زیر سایه خورشید در تبریز برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




جشن های زیر سایه خورشید در تبریز برگزار می شود خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه‌ و جشن‌های زیر سایه خورشید برای هفتمین سال با حضور خادمان حرم رضوی در تبریز برگزار خواهد شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید مطلبی، مسؤول کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه های جشن زیر سایه خورشید در استان پرداخت و اظهار داشت: جشن زیرسایه خورشید یکشنبه 16 شهریور همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) از ساعت 21 در امامزاده سید حمزه برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی و میهمانان ویژه‌ای از سراسر کشور همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی به صورت زنده از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد، افزون بر این‌که جشن های رضوی در استان از 12 تا 16 شهریور خواهد بود.
مطلبی با اشاره به این‌که استقبال از کاروان رضوی از محوری ترین برنامه های کانون جوانان رضوی است، افزود: هدف از برگزاری این جشن ها ترویج فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی است، اگر جامعه با سیره اهل بیت عصمت و طهارت آشنا شوند، بسیاری از معضلات فرهنگی برطرف خواهد شد.
مسؤول کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی با بیان این‌که جشن‌های زیر سایه خورشید برای هفتمین سال با حضور خادمان حرم رضوی در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: جشن های زیر سایه خورشید علاوه بر تبریز در شهرهای اهر، ورزقان، آذرشهر، اسکو، سردرود و باسمنج(روستای زرنق و شادآباد) نیز برگزار می شود.
وی دیدار با خانواده های شهدا، غبارروبی از مزار شهدای وادی رحمت تبریز، دیدار با آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان، عیادت از بیماران بیمارستان های امام رضا(ع)، شهید قاضی و شهید مدنی، ایتام شیرخوارگاه احسان و گردهمایی شعرای اهل بیت(ع) را از جمله برنامه های جشن زیر سایه خورشید دانست.
مطلبی تصریح کرد: حضور کاروان و خادمان حرم رضوی در جمع حافظان، قاریان و فعالان قرآنی، کارگران، کارکنان دولت و اعضای شورای اسلامی، طرح تکریم زندانیان نیازمند، زیارت از بعید و حضور در هیأت های مذهبی از جمله دیگر برنامه های مهم کانون جوانان رضوی در آذربایجان شرقی است.
مسؤول کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی از برگزاری ششمین همایش هنرمندان طراح و نقاش در محوطه مسجد کبود خبر داد و خاطرنشان کرد: نزدیک به 200 هنرمند با حضور خود در این همایش به خلق آثار در موضوع امام رضا(ع) می پردازند که در پایان از هشت برگزیده با حضور خادمان امام رضا(ع) تجلیل می شود./935/پ203/ب



۱۳۹۳/۶/۱۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن