تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرداني از خانواده مرحوم مهدي نفر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۰ب.ظ)
در فينال مسابقات جام شهداي سازمان صدا و سيما: قدرداني از خانواده مرحوم مهدي نفر رئيس رسانه ملي در پيامي با قدرداني از خانواده مرحوم نفر وي را يكي از بهترين‌ روايتگران رويدادهاي ورزشي خواند.
به گزارش خبرگزاري موج،مسابقات جام شهداي سازمان صدا و سيما از تاريخ 15 مرداد با حضور 10 تيم آغاز شده بود كه عصر امروز ديدار فينال اين رقابت‌ها بين دو تيم صندوق بازنشستگي و امور كالا برگزار شد .
در اين جام تيم صندوق بازنشستگي صداوسيما قهرمان شد.همچنين تيم فني پخش به مقام سومي بسنده كرد و تيم شبكه تماشا به عنوان تيم اخلاق اين دوره از مسابقات انتخاب شد.
پس از اينكه مرحوم مهدي نفر در سانحه رانندگي جان خود را از دست داد به پيشنهاد مهندس ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما و مسؤولان اين سازمان نام اين مسابقات به نام زنده‌ياد مهدي نفر تغيير كرد.
رئيس رسانه ملي در مراسم اختتاميه اين مسابقات در پيامي با قدرداني از خانواده مرحوم نفر وي را يكي از بهترين‌ روايتگران رويدادهاي ورزشي خواند.
پيام رئيس سازمان صدا و سيما به شرح زير است:
«خانواده محترم زنده‌ياد مهدي نفر
جامعه رسانه‌اي كشور همكاري صديق و پرتلاش را از دست داد.زنده ياد مهدي نفر با تلاش شبانه‌روزي خود روايتگر صادق رويدادهايي بود كه ورزشكاران و ورزش‌دوستان براي ديدن و شنيدن آنها به بهترين‌ها مراجعه مي‌كنند و مهدي نفر يكي از بهترين‌ها بود.
رسانه‌ ملي تلاش ارزشمند وي را ارج مي‌نهد و فراموش نمي‌كند.
براي آن عزيز سفر كرده كه اينك در جوار حق آرميده است علو درجات و براي شما اجر و شكيبايي آرزومند است.
سيد عزت‌الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما»














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن