تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 آذر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ساختمان پزشکان

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1836274840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نحوه افزاهیش performance فایل فلش -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: نحوه افزاهیش performance فایل فلش hassan_kahrizy 22 دي 1388, 22:06بسمه تعالی با سلام من یک فایل فلش دارم که برای UserInterface برنامم طراحی کردم خیلی قشنگه ولی با یک مشکل خیلی بزرگ طرف هستم و اون حجم استفاده از CPU است وقتی اجراش می کنم CPU USsageمی ره رو 80 -90 که اصلا قابل قبول نیست! 1-حالا آیا برنامه ای چیزی برای این کار وجود داره؟ 2-اصول و روش هایی هست که بشه با آن به این مهم دست یافت با تشکر Insomnia 22 دي 1388, 23:00اگه توضیح بیشتری بفرمایید کمک بهتری میتوان کرد.. از چه المانهایی استفاده کردید؟ کدنویسی؟ mohsensemsarpour 22 دي 1388, 23:35اگر بحث گرافیکی باشه که فکر نمی کنم راه حل درستی و حسابی براش باشه ولی در مورد کد نویسی شاید بشه با تغییرات یه کارهایی کرد شاید کد نویسی به درستی انجام نشده باشد البته اساتید هستند راهنمایی می کنن ما جسارت کردیم موفق باشید آپلود سنتر رایگان عکس بدون محدودیت ------------> (ارسال کنید برای همه) hassan_kahrizy 23 دي 1388, 06:42بسمه تعالی با سلام کد نویسی انجام شده البته نه زیاد بیشتر گرافیکی هستش چه راه هایی رو توصیه می کنید اگر بخواهم همین کار رو که از لحاظ گرافیکی فوق العاده است بدم به کسی می تونه با افزایش کارایی همین کارها رو انجام بده البته بگم یک حرفه ای فلش این کار رو کرده(نمی تونم بزارمش اینجا) شلغم نپخته 23 دي 1388, 07:48سلام، حتماً تعداد موی کلیپ هات زیاده و یا تصویر خیلی شلوغه ... درسته؟ Avang2005 23 دي 1388, 19:34سلام دوست من حجم كار گرافيكت ؟؟ حجم كل فايلت ؟؟؟؟ و از چه اكشني استفاده كرديد ؟؟ موفق باشيد mohsensemsarpour 23 دي 1388, 22:46یه سوال هم من بپرسم ؟ ببینم این کار داخل چند تا فایل هست یا یک جا کار شده اگر یک جا باشه حتما سرعت سیستم رو پایین میاره ... منتظر جواب برای توضیحات تکمیلی هستم موفق باشید hassan_kahrizy 23 دي 1388, 23:32بسمه تعالی با سلام با تشکر از همه دوستانی که پیگیر هستید سلام، حتماً تعداد موی کلیپ هات زیاده و یا تصویر خیلی شلوغه ... درسته؟ بله سلام دوست من حجم كار گرافيكت ؟؟ حجم كل فايلت ؟؟؟؟ و از چه اكشني استفاده كرديد ؟؟ حجم کار زیاده حجم فایل هم در حدود 9 مگابایت است بینم این کار داخل چند تا فایل هست یا یک جا کار شده اگر یک جا باشه حتما سرعت سیستم رو پایین میاره ... همه در یک فایل است آخه من می خواهم در ui ازش استفاده کنم باید یکی باشد دیگه می شه یک مقدار توضیح بدید یک نکته هم عرض کنم من با نرم افزار optimizer هم تست کردم حجم فایل فلش را کاهش داد ولی هیچ تاثیر قابل ملاحظه ای در کارایی نداشت! با این برنامه حجمش تا 2-3 مگ هم آمد. یک سوال:آیا پخش صوت در فلش هم تاثیر دارد یعنی اگر من آن را ببرم در محیط برنامه نویسی تاثیری خواهد داشت؟ با تشکر BehrouzPc 24 دي 1388, 01:30دوست عزیز بنده هم با همچنین مشکلاتی توی پروژه های سنگین رو به رو شدم... یکی از دلایل استفاده از اشکال برداری Vector به جای نگاشت بیتی Bitmap هست درسته که Vector ها زیبا تر هستند ولی اصولا سرعت کار رو پایین میارند شما می بایست در هر جایی از Vector استفاده کردید به جاش از تصویر Bitmap استفاده کنید والبته استفاده از کلاس Bitmap هم بعضی جا ها می تونه بسیاز مفید باشه مثلا به جای tile کردن با For و... با Bitmap این کار رو انجام بدید و ... در بحث برنامه نویسی هم تا می تونید از EnterFrame استفاده نکنید و از رویدادهایی که فقط در موفق نیاز صدا زنده میشن استفاده کنید و EnterFrame هم مدیریت کنید و در زمان لازم delete نمایید و.... mohsensemsarpour 24 دي 1388, 10:35همه در یک فایل است آخه من می خواهم در ui ازش استفاده کنم باید یکی باشد دیگه می شه یک مقدار توضیح بدید با تشکر با سلام ببینید دوست عزیز در مورد این که کلیه بخش ها داخل یک فایل باشه بیشترین ضربه رو به کار می زنه ، معمولا من کارهام رو تیکه تیکه می کنم و در هر لحظه فقط یکی یا دو تا فایل داخل پلیر داره اجرا می شه که حجم کمی داره ، به همین دلیل سرعت کارهام معمولا بد نیست ، به فرض شما می تونید این نمونه رو که حتی توی وب هم قابلیت اجرا رو داره ببینید پس اگر شما از این روش استفاده کنید هم حجم کار کم می شه و ام پروسس سی پی یو سیستم رو کمتر می گیره و هم رم کمتری نیاز داره ولی اگر همه فایل ها داخل یک فایل مجتمع شده باشه مشکل رو ایجاد می کنه همین موفق باشید troojan 24 دي 1388, 13:51البته ما در مقابل اساتيد قصد جسارت نداريم ولي به نظر من نكته ميتونه اين چهار تا باشه (شايد هم بيشتر) اولي رو كه اقا بهروز گفت : تصاوير وكتور دومي رو بازم اقا بهروز گفت رويدادهايي كه هر چند لحظه يكبار خودبخود اجرا ميشن مثل onEnterFrame يا onMouseMove يا ... حالا اگه اين دوتا با هم بكار برن ديگه حساب كن چي ميشه سومي پردازش هاي منطقي كه وابسته به هم و تودرتو بكار رفته باشه چهارمي هم كه اقا محسن گفت تجمع چند swf در يك swf حالا به هر شكلي مثلا loadMovie . مخصوصا اگه همزمان با هم هركدوم وظيفه اي مجزا داشته باشن (منظورم از نظر محاسبات و منطقه) البته اگه فقط يه انيميشن ساده باشه چيزي نميشه البته شايد هم نظرم اشتباه باشه( از كجا معلوم دي:) ) ++Hadi++ 25 دي 1388, 10:39سلام: 1- تصاویر وکتور کیفیت بالایی داره ، در resize کردن ، کیفیتشون افت نمی کنه ، خروجی شما با این تصاویر ، حجمش پایین تر می یاد ولی در عوض performance پردازنده رو بشدت پایین می بره و CPU رو داغ داغ می کنه . 2- توابع Interval و Enter_Frame مخصوصا در شرایطی که چند تا شون بخوان با هم کار کنن ، بشدت performance رو پایین می یارن . اگه خواستین چیزی رو چک کنین تا وقتی درست شد ، کاری انجام بگیره سعی کنین به جای Enter_Frame از interval با بازه های زمانی بالاتر قرار بدین . این بهتره . 3- توابعی مثل transition خیلی performance رو پایین می یاره . سعی کنین از کلاسهای آماده دیگری مثل tweener یا tweenmax استفاده کنین که per رو بالاتر می یاره و دستتونو در کارای مختلف بازتر می زاره . 4- هر چی در قسمت publish setting ، کیفیت JPEG خروجی رو پایین تر بیارین هم حجم خروجی تون کمتر می شه و هم per شما بالاتر می ره . 5- هر جایی که دیگه نیاز به داشتن تابعی مخصوصا enter_frame یا interval نداشتین حتما اونو پاک کنین . 6- سعی کنین به جای استفاده از کد های بلند و تکراری از توابع استفاده کنین بطوریکه کاراتونو تقسیم کنین و توابع مختلف برا کارتون بنویسین و دیگه یه سری دستورات خاص رو 100 بار تکرار نکنین . 7- سعی کنین هر چیزی رو با رفرنس به تابع پاس بدین . یعنی در تعریف تابع و جایی که داره پارامتری رو می گیره ، قبل از پارامتر علامت $ بزارین . من مطمئن نیستم ولی در اغلب کلاسهای بزرگ و حرفه ای مثل TweenMax من دیدم و ورودی ها رو با این علامت می زارن . با این کار به جای اینکه کامپایلر تابع اصلی رو در کامپایل ، در محل امضای تابع کپی کنه ، فقط اون متغیر یا شی رو با رفرنس می فرسته به داخل تابع . 8- سعی کنین تمام کاراتونو با کد نویسی انجام بدین بخصوص با document class بنویسین . 9- اگه با اکشن 3 کار می کنین سعی کنین بعد از اینکه از مووی کلیپ یا loader ، در جایی addChild کردین ، موقع رفتن به فریم بعدی یا جای دیگه ، اونو removeChild کنین . چرا که Child هایی که بوجود اومدن دیگه هستن تا وقتی که remove بشن .همینطور سعی کنین در جایی که کار لودری تموم شد اونو unload کنین . 10 - سعی کنین از یه متغیر برای تولید چند Child استفاده کنین . شما می تونین از یه متغیر برای تولید 100 ها Child در اکشن 3 استفاده کنین . 11- سعی کنین اگه قراره مجموعه ای داده در یه ارایه قرار می گیره ، نزارین اون آرایه همینجوری به خونه هاش بصورت بی پایان اضافه شه . یعنی در جایی شرط بزارین اگه تعداد خونه های ارایه از فلان بیشتر شد ، بیاد و از صفر دوباره چیده شه . 12- خیلی از کارا رو می شه به سادگی کرد ولی در فلش خوشبختانه هزاران رقم کلاس مختلف می بینین که در گروههای حرفه ای طراحی شده که هم از سیستم پایه ای خود فلش بی نقص ترند و هم per یا حجم رو بهتر می کنه پس سعی کنین اونا رو پیدا و استفاده کنین . یکیش همین transition هست که جایگزین خوبترش می تونه tweenmax یا tweener یا ... باشه ... کلاسهایی مثل pv3d , away , alternativa 3d هم می تونه جایگزین های خوبی برا 3 بعدی سازی های فلش cs4 باشه ... 13- سعی کنین به جای اینکه همه چیزو در یه سورس قرار بدین ، بیشتر چیزا رو از بیرون لود کنین . هر چی تعداد لودر ها در یه فریم زیاد باشه ، per رو پایین تر می یاره پس اگه کنترل درستی روی این داشته باشین ، کارتون بهتر می شه . اینا چیرایی بودن که به ذهنم رسید ... بای... hassan_kahrizy 26 دي 1388, 07:11بسمه تعالی با سلام درباره پخش صوت ها چطور تاثیر داره یا نه؟ rezaee 26 دي 1388, 11:27از پاسخ دوستان عزیز به این رفیقمون ممنونم... نکات آموزنده ای رو یادآوری کردن... نکته دیگه ای که دوستان اشاره نکردن، (یا شاید اشاره کردن و من متوجه اون نشدم) استفاده از افکتهای متفاوت هست. و مخصوصا زمانی که یه شی رو که بهش یه افکت اختصاص داده شده با یه تویین ترکیب بکنیم... به عنوان مثال افکت Blur یا Glow به صورت افزایشی یا کاهشی به کار میبرید (یا اینکه تناوبی - با استفاده از تویین یا حلقه ها) باعث میشه حتی روی ساده ترین افکت ها سی پی یو مصرفی بالایی داشته باشیم... :rose:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 471]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن