تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798929045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکران آثار معتمد آریا و نیکی کریمی در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اکران آثار "معتمد آریا" و "نیکی کریمی" در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران
آثار ده هنرمند از جمله "فاطمه معتمد آریا" و "نیکی کریمی" در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران اکران خواهد شد.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، نشست خبری برگزاری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران صبح امروز با حضور "حمید خانی" دبیر جشنواره، مهرداد اسکویی، دبیر و داور بخش فیلم، مهدی مقیم نژاد، دبیر و داور بخش عکس، مهدی آشنا دوست، دبیر بخش نگاه هنرمند در فرهنگستان هنر برگزار شد.
 
حمید خانی، دبیر جشنواره در این نشست گفت: جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در آغاز دومین دوره خود در پاییز 1392، کسب مجوز و ثبت در تقویم جشنواره‌های کشور را در برنامه خود قرارداد و طی شش ماهه دوم سال 1392 پروسه طولانی را در این زمینه به انجام رساند.

وی افزود: با حمایت سازمان سینمایی کشور و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بهمن ماه 92 جشنواره "فیلم و عکس همراه" تهران در تقویم جشنواره‌های سازمان سینمایی ثبت شد.
 
خانی ادامه داد: جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به صورت کاملا خصوصی برگزار می‌شود و هیچ کدام از سازمان‌های دولتی از جشنواره حمایت مالی نداشته‌اند.
 
دبیر جشنواره ادامه داد: برگزار کنندگان جشنواره شرکت MCG است که با مشارکت دیجی کالا، این جشنواره را برگزار می‌کنند. در این دوره، سونی موبایل به عنوان حامی اصلی جشنواره حضور دارد و در بخش‌های دیگر نیز شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مرتبط همچون آپارات، همراه اول خانه سینمایی دانشگاهی، لنزور، ایمانقشینه، هدف نهایی، ایران اپس و آی تی ایران از دومین جشناره همراه تهران حمایت کرده‌اند.
 
خانی در خصوص روند جشنواره تا به امروز اظهار داشت: فراخوان جشنواره در اسفند ماه 1392 منتشر شد و در حوزه‌های فیلم و عکس‌های موبایلی سه بخش رقابتی تعریف شد. بخش اصلی با عنوان از نگاه همراه، بخش تهران از نگاه همراه و بخش دانشگاه از نگاه همراه که ویژه دانشجویان است از 10 اسفند 92 تا 24 مرداد 93 آثار متقاضیان را دریافت کردند.
 
دبیر جشنواره در خصوص آمار شرکت کنندگان این جشنواره عنوان کرد: 11 هزار نفر از سراسر ایران در این جشنواره شرکت کردند که 17428 عکس در بخش اصلی، 21395 عکس از طریق سایت، 607 فیلم در سه بخش رقابتی و 534 فیلم در بخش اصلی قرار گرفتند.
 
"خانی" در خصوص آمار نمایش آثار بیان کرد: در بخش عکس جمعا 151 عکس بر روی دیو و 118 عکس بر روی ال سی دی به نمایش گذاشته می‌شوند.
 
همچنین 52 عکس از بخش اصلی 72 عکس از بخش تهران و 27 عکس از بخش دانشجویی برای نمایش بر روی دیوار 47 عکس از بخش اصلی و 71 عکس از بخش تهران برای نمایش روی ال سی دی انتخاب شده‌اند.
 
"خانی" در خصوص جوایز اظهار داشت: در بخش فیلم به 13 عکس جایزه اهدا می‌شود و از 6 فیلم تقدیر می‌شود.
 
در بخش عکس به 134 عکس جایزه اهدا می‌شود و از 4 عکس تقدیر می‌شود که ارزش کل جوایز جشنواره مبلغ 76 میلیون تومان خواهد بود.
 
وی در خصوص دریافت اثر از اقصا نقاط ایران ایران و خارج از کشور تصریح کرد: در این دوره از جشنواره علاقه مندان به عکاسی و فیلم سازی با موبایل از دورترین مناطق مرزی، از شهرهاهی بزرگ از روستاهای این سرزمین پهناور و حتی جزایر خلیج فارس، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند که بیش از 300 شهر در فهرست کاربران و اعضا جشنواره ثبت شده‌اند.
 
ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز در جشنواره شرکت داشتند که آثاری از کشورهای عراق، امارات، سوئد، آلمان و فرانسه در میان این آثار دیده می‌شود.
 
وی در خصوص زمان و محل برگزاری جشنواره تصریح کرد: محل برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران همچون سال گذشته سینما گری پردیس ملت است و نمایش آثار با برگزاری مراسم افتتاحیه در 21 شهریور آغاز شده و با مراسم اختتامیه در 28 شهریور پایان می‌یابد.
 
مهدی مقیم نژاد، دبیر و داور بخش عکس اظهار داشت: در دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه،‌ ما با سطح کیفی بیشتری از آثار مواجه بودیم که از لحاظ کیفیت تصویر، زیبا شناسی ارتقا پیدا کرده که این اتفاق مهمی است و علاوه بر آن هیات انتخاب از لحاظ کمی نیز با حجم زیادی از آثار مواجه شد.
 
وی ادامه داد: عکاسی با موبایل تنها ثبت لحظه نیست، موبایل تا حدی افکت‌های تصویری در اختیار ما می‌گذارد و عکاسی از این جلوه‌های بصری به درستی استفاده می‌کند.
 
مهدی آشنا، دبیر بخش نگاه هنرمند در ادامه عنوان کرد: 10 هنرمند در این بخش شروع به ساخت فیلم کرده‌اند که می‌توان به هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا، نیکی کریمی، لیلی رشیدی، فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، رضا یزدانی و... اشاره کرد.
 
وی تصریح کرد: همراه با شروع جشنواره در 21 شهریور ماه آثار هنرمندان در پدریس ملت اکران می‌شوند، این بخش به صورت غیر رقابتی و هدف آن الگوسازی است.
 
آشنا اظهار داشت: چون جشنواره فیلم و عکس همراه تهران عام پسند و جوان گر است، در بخش نگاه نو شاخه‌های استفاده از ابزار را به جوانان معرفی می‌کنیم.
 

انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن