تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افت شدید شاخص بورس تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
افت شدید شاخص بورس تهران




در بازار امروز بورس تهران روند نزولی قیمت ها با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد و شاخص بورس با ریزش 438 واحدی مواجه شد.





خبرگزاری ایسنا: در بازار امروز بورس تهران روند نزولی قیمت ها با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد و شاخص بورس با ریزش 438 واحدی مواجه شد.

در معاملات سومین روز هفته روند نزولی بورس تهران شدت گرفت و قیمت سهام شرکتها با شدت بیشتری به افت خود ادامه داد به طوری که اغلب سهام شرکتها به رنگ قرمز درآمد و دماسنج بازار سرمایه با ریزش 438 واحدی مواجه شد.

در بازار امروز شرکتهای هلدینگ خلیج فارس،مخابرات،ملی مس،تاپیکو،نفت و گاز پارسیان و توسعه معادن و فلزات بیشترین تاثیر منفی را در افت بورس گذاشتند از سوی دیگر تنها شرکتهای بانک صادرات و اقتصاد نوین بار مثبت شاخص را به دوش کشیدند و با رشد اندک خود مانع از افت بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز پارس الکتریک،لامپ پارس و گلوکوزان از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و پارس پامچال،کاغذ سازی کاوه و صنعتی آما بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز همچنین تعداد 11 میلیون و 327 هزار سهم معادل 22.65 درصد از سهام شرکت سیمان سفید نی ریز از طرف شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم 24 هزار و 21 ریال و 14.8 درصد از سهام شرکت سیمان خزر از طرف شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم 7 هزار و 393 ریال در عرضه شد.

در مجموع در بازار منفی امروز بیش از 457 میلیون سهم به ارزش 165 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح 327 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.






تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن