تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818859863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انریکه: خیلی جا برای پیشرفت داریم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انریکه: خیلی جا برای پیشرفت داریم
کد خبر: ۴۳۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹ - 01 September 2014


سرمربی بارسلونا از پیروزی برابر ویارئال ابراز خوشحالی کرد و عنوان کرد تیمش خیلی جا برای پیشرفت دارد.


به گزارش ایسنا، بارسلونا شب گذشته موفق شد در دیداری سخت ویارئال را با یک گل شکست دهد تا تنها تیم شش امتیازی لیگ اسپانیا لقب گیرد.


لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر ویارئال در نشست خبری خود، گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. از وقتی که به بارسلونا آمدم همه چیز خوب بوده و من از همه چیز راضی‌ام. از تفکر بازیکنانم در بازی برابر ویارئال تمجید می‌کنم. ما با نگرش بازیکنانمان بود که توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و سه امتیا‌ز مسابقه را کسب کنیم، اما نباید بیش از حد از این پیروزی خوشحال باشیم. هنوز خیلی جا برای پیشرفت داریم. باید در بازی‌های آینده بهتر شویم تا بتوانیم علاوه بر کسب نتیجه‌ بازی خوبی نیز به نمایش بگذاریم.


سرمربی بارسلونا ادامه داد: بازی با ویارئال بسیار نزدیک و جذاب دنبال شد. هر دو تیم شانس‌های گلزنی داشتند و توانستند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. شرایط چمن مسابقه خوب نبود و باعث شده بود دو تیم نتوانند بازی روانی را به نمایش بگذارند. هر دو تیم با وجود شرایط چمن بازی زیبایی به نمایش گذاشتند و به دنبال پیروزی بودند. خوشحالم که تیمم قدر فرصت به دست آمده را دانست و توانست دروازه حریف را باز کند. این نتیجه‌ در بازی‌های آینده خیلی به سود ما خواهد بود.


بارسلونا که در بازی برابر الچه به منیر الحدادی بازی داد شاهد درخشش این پدیده جدید از لاماسیا بود. آنها در هفته‌ دوم نیز با درخشش یک بازیکن جوان دیگر به نام ساندرو توانستند پیروز شوند. لوئیس انریکه حضور بازیکنان جوان در ترکیب بارسلونا را ستود و گفت: از این که می بینم بازیکنان جوان به ترکیب تیم اضافه می‌شوند و چقدر به ما کمک می‌کنند خوشحال می شوم. برای ساندرو خیلی خوشحالم که توانست چنین گل مهمی را برای ما به ثمر برساند. او قطعا در بازی‌های آینده برای ما به میدان خواهد رفت.


لیونل مسی که شب گذشته نتوانست گلزنی کند در این دیدار با مصدومیت مواجه شد. سرمربی بارسلونا در پایان درباره وضعیت ستاره آرژانتینی تیمش گفت: منتظر خواهیم بود تا پزشکان تیم وضعیت مسی را بررسی کنند تا ببینیم مصدومیت او تا چقدر جدی است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن