تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805473378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر چهارمین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی در البرز بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز با برگزاری آیین اختتامیه؛
دفتر چهارمین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی در البرز بسته شد
کرج - خبرگزاری مهر: چهارمین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی با برگزاری آیین اختتامیه ای با حضور مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایان رسید و 24 نفر به عنوان منتخبان جشنواره چهارم برگزیده شدند.



به گزارش مهر، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی با حضور علی شجاعی صائین مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از هنرمندان و مسئولان استانی شامگاه شنبه در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در کرج برگزار شد، در آیین اختتامیه این جشنواره مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی کوتاه جشنواره رضوی را همراه با آموزه های فراوان دانست و گفت: این جشنواره در میان دیگر جشنواره ها با آموزه های فراوانی همراه و با توجه به ماهیت آن که با مطالعه در خصوص زندگینامه امام هشتم (ع) همراه است، از ویژگی های خاصی برخوردار است.

وی اظهار داشت: ما ایرانیان در کنار همه نعمات و الطاف خداوندی از عنایات ویژه خاندان موسوی برخوردار هستیم.

شجاعی صائین افزود: در طول تاریخ به استمداد نور این بزرگواران توانستیم راه خود را طی کنیم و وجود این خاندان در کشور ما راهی در بسط و گسترش فرهنگ اسلامی بوده است. 14 نفر از البرز برگزیده شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز با اشاره به منبع مطالعه شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی در سال جاری از کتاب حکمت های رضوی که کتابی متشکل از هزار سخن گرانبهای امام رضا (ع) برگزار شد و پنج هزار پاسخنامه در دبیرخانه این جشنوار دریافت کردیم.

به گفته سید موسی حسینی کاشانی از میان پاسخنامه های رسیده، سه هزار و 708 مورد پاسخ صحیح بودند که با قید قرعه تعدادی از آنها انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در جشنواره امسال برای نخستین بار قرعه کشی نفرات برگزیده پیش از مراسم اختتامیه برگزار شد و نمایندگانی از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری البرز، اصحاب رسانه و جمعی از همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز حضور داشتند. حسینی کاشانی اعلام کرد: در نهایت 14 نفر از استان البرز، پنج نفر از استان تهران، دو نفر از استان آذربایجان، یک نفر از استان خراسان رضوی و دو نفر از استان کرمانشاه در این جشنواره برگزیده شدند.

این مسئول با اشاره به جوایز جشنواره چهارم گفت: جوایز ویژه جشنواره به ترتیب در سه بخش شامل، هشت کمک هزینه سفر حج عمره به ارزش 15 میلیون ریال و هشت کمک هزینه سفر عتبات عالیات هر کدام به ارزش 10 میلیون ریال و هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش دو میلیون ریال بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: برگزاری جشنواره رضوی یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در طول سالیان گذشته جهت ترویج سیره فکری و عملی امام هشتم(ع) است که امسال نیز همانند سه سال قبل در دهه کرامت برگزار شد

همت کنیم کتابخانه مرکزی کرج را راه اندازی کنیم

عزیزاکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد ، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه در کشور اظهار داشت: متاسفانه امروزه کتاب و کتابخوانی در کشور م در غربت است و از جایگاه مناسی برخوردار نیست. وی گفت: بررسی چرایی این مشکل و نداشتن رغبت به کتابخوانی در میان مردم و به ویژه جوانان باید در بخشهای مختلف همچون ارشاد، دولت و مجلس بررسی شود.

اکبریان با بیان اینکه در استان البرز و به ویژه در شهرستان کرج از داشتن کتابخانه های خوب محروم هستیم، تاکید کرد: همه مسئولان باید همت بگماریم تا کتابخانه ای مناسب با جمعیت و شان این جمعیت به عنوان کتابخانه مرکزی شهرستان راه اندازی شود.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به وجود بیش از 150 هزار دانشجو در استان البرز گفت: وجود این پتانسیل می طلبد تا یک همت و عزم همگانی برای فراموش نکردن کتاب به وجود بیاید.

چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی شب گذشته با معرفی 24 منتخب به کار خود پایان داد.    


۱۳۹۳/۶/۹ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن