تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وال استریت ژورنال پاسخ می‌دهد: هدف از تحریم‌های جدید علیه ایران چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



وال استریت ژورنال پاسخ می‌دهد: هدف از تحریم‌های جدید علیه ایران چیست؟
«درشرایطی که مذاکرات هسته ای ایران در تقاطع و زمان حساس خود قرار گرفته، امریکا تحریم‌های جدیدی را علیه افراد، شرکت ها و بانک های مرتبط با برنامه هسته ای این کشور اعمال کرد...».



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال (WSJ) به بررسی تحریم‌های جدید واشنگتن علیه برنامه هسته ای ایران پرداخته و تاکید می کند، این تحریم‌ها با هدف افزایش فشار بر ایران در زمان حساس مذاکرات هسته ای طراحی شده اند.     ویلیام مالدین (William Mauldin) خبرنگار و تحلیلگر وال استریت ژورنال نوشت: درشرایطی که مذاکرات هسته ای ایران در تقاطع و زمان حساس خود قرار گرفته، امریکا تحریم های جدیدی را علیه افراد، شرکت ها و بانک های مرتبط با برنامه هسته ای این کشور اعمال کرد.     در ادامه این نوشتار می خوانیم: ایالات متحده، طیف وسیعی از تحریم های جدید را اعمال کرد. این تحریم ها برای تحمیل فشارهای جدید به ایران و بازداشتن تجار پیشرو بین المللی از دور زدن اقدامات تنبیهی واشنگتن علیه این کشور طراحی شده اند.  
وال استریت ژورنال به ارتباط این تحریم ها با مذاکرات درجریان هسته ای اشاره کرده افزود: تحریم های جدید امریکا علیه برنامه هسته ای ایران، روز جمعه، درشرایطی اعلام شد که نگرانی های روبه افزایشی در دولت اوباما ایجاد شده مبنی براینکه ایران برای دادن امتیازات لازم در توافق نهایی هسته ای آماده نیست.     براساس این گزارش، امریکا اعلام کرد تحریم های جدیدش در سه مورد اعمال شده که عبارتند از:   1- اشخاص یا سازمان هایی که از برنامه هسته ای ایران حمایت کرده اند. 2- بانک هایی که به ایران در دور زدن تحریم ها کمک کرده اند. 3- شرکت هایی که به تحویل سلاح و پرسونل به حکومت بشار اسد در سوریه کمک کرده اند.     به باور تحلیلگر وال استریت، این اقدام، امریکا را در "موقعیتی حساس" قرار می دهد، چراکه "تحمیل تحریم های جدید در چنین زمانی، به معنای عقب راندن اقدامات جدی است که پیشرفت های اولیه ای را در مذاکرات هسته ای بین المللی با ایران به همراه داشته است".      

  111  




۰۸/۰۶/۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن