تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804113542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مجتمع بزرگ تجاری- تفریحی در فرودگاه شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار شیراز خبر داد: ساخت مجتمع بزرگ تجاری- تفریحی در فرودگاه شیراز خبرگزاری پانا: شهردار شیراز گفت: مجموعه تجاری- تفریحی و خدماتی بزرگی جانمایی و طراحی شده که با ورود سرمایه گذارانی که تمایل به چنین پروژه‌های دارند، ساخت آن شروع می‌شود.
۱۳۹۳ جمعه ۷ شهريور ساعت 13:44



به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا پاک فطرت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشاره به ساخت ساخت مجتمع بزرگ تجاری- تفریحی در فرودگاه شیراز اظهار داشت: تجاری- تفریحی و خدماتی بزرگی جانمایی و طراحی شده که با ورود سرمایه گذارانی که تمایل به چنین پروژه‌های دارند، ساخت آن شروع می‌شود، ضمن اینکه شهرداری ساخت چند مجموعه را در این بخش از شهر آغاز کرده است.
شهردار شیراز به افتتاح ۱۰ و نیم کیلومتر از خط یک مترو شیراز در نیمه دوم شهریور با حضور مقامات کشوری خبر داد و در خصوص تکمیل خط یک نیز گفت: در تهران و سایر کلانشهر‌ها افتتاح اولین بخش مترو بیش از ۱۲ سال طول کشید و اکنون شیراز به عنوان سومین شهر صاحب مترو می‌شود و این درحالی است که برخی کلانشهر‌ها حتی چهار و نیم کیلومتر هم آماده افتتاح ندارند.
پاک فطرت ادامه داد: از فاز دو خط اول حدود ۶۰ درصد کار انجام شده و در دو ایستگاه میدان امام حسین(ع) و زند که وضعیت از لحاظ ترافیکی بحرانی بود با همکاری پلیس راهور کار را آغاز کردیم و تا ۱۸ ماه آینده ایستگاه‌های باقی مانده تکمیل شده و تلاش داریم تا دو سال آینده کل خط یک افتتاح شود.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط دو مترو شیراز، افزود: پیمانکار انتخاب شده در این خط توانمند بوده و سابقه اجرای خطوط سه و هفت مترو تهران را در کارنامه دارد و امید داریم قرارگاه خاتم با استفاده از روش‌های نوین کار ساخت این خط را در زیر زمین انجام داده و بدون مزاحمت بتوانیم فاز یک را از شهرک بهارستان (میانرود) تا میدان آزادی(فلکه گاز) تا پنج سال آینده به بهره برداری برسانیم.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد با ورود پیمانکار جدید ساخت فاز دو خط ۲ از شهرک سعدی تا فلکه گاز نیز آغاز شود.
شهردار شیراز در خصوص وضعیت ساختمان های بولوار زند با بیان اینکه برای کلانشهری مانند شیراز این دو ساختمان ۲۵ طبقه، ساختمانی متوسط است و شیراز نیازمندساختمان‌های بلندتری است، گفت: این ساختمان ها قطعا ساخته می‌شود.
پاک فطرت خواستار مراجعه معترضان به پروژه‌های برج سازی به مشهد شد و بیان داشت: در این شهر ۵۵ ساختمان بالای ۲۵ طبقه درحال ساخت است ضمن اینکه در اصفهان ساختمان‌های ۳۰ طبقه معمولی است و میزان سطح اشغال برج زند ۲۵ درصد است و باقی فضا به صورت فضای سبز و عمومی حفظ خواهد شد.
شهردار شیراز با تأکید بر اینکه قرار نیست این مجموعه به بوتیک تبدیل شود، اظهار داشت: قصد داریم فروشگاه‌های کالای پزشکی و مراکز درمانی را در این مرکز متمرکز کنیم تا شهروندان به راحتی به تمام نیازهای خود دسترسی داشته باشند؛ ضمن اینکه در تلاش برای اتصال این برج به ایستگاه مترو نمازی از طریق تونل زیر زمینی هستیم و به میزان دو تا سه برابر مقدار مورد نیاز هم پارکینگ در این پروژه دیده شده است.
شهردار شیراز در ادامه به مشکل کم آبی و خشکسالی اشاره و عنوان کرد: با کم کردن میزان کاشت چمن که آب زیادی لازم دارد با همکاری متخصصان فضای سبز در حال جایگزینی درختان سایه انداز در فضای سبز شیراز هستیم و به وسیله گیاهان کم آب، رونده، پوششی و درختان جنگلی، کاربری فضای سبز شیراز را تغییر خواهیم داد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن