تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819733905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هم کدسازي تلفن ثابت تا 19 شهريور ماه در لرستان اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۸ب.ظ)
طرح هم کدسازي تلفن ثابت تا 19 شهريور ماه در لرستان اجرا مي شود مديرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: طرح هم کدسازي شماره هاي تلفن ثابت تا 19شهريور ماه امسال در اين لرستان اجرا مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج ازخرم آباد، مسيب قباديان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجراي طرح هم کدسازي تلفن ثابت گفت: کد تمام شهرهاي استان لرستان به 066 تبديل مي شود.
قباديان با اشاره به اينکه در گرفتن تلفن‌هاي ثابت به ثابت نيازي به گرفتن کد نيست افزود: تمام شماره هاي ثابت هشت رقمي مي شود.
مديرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت:‌ دراستان لرستان 19 شهريورماه جاري طرح هم کدسازي تلفن ثابت فعال مي‌شود که مردم مي‌توانند از اين طرح به خوبي استقبال کنند.
وي با اشاره به اينکه محاسبه تعرفه در اين طرح بر اساس دقيقه خواهد بود، اظهارکرد: با اجراي اين طرح تعرفه تماس داخل استاني کاهش محسوسي يافته و 30 ريال براي هر دقيقه محاسبه خواهد شد.
مدير عامل شرکت مخابرات لرستان خاطر نشان کرد: 500 ميليون تومان اعتبار براي اجراي طرح هم کدسازي تلفن ثابت در استان لرستان هزينه مي شود.
اين مقام مسئول با اشاره به اينکه 200 مرکز مخابراتي روستايي درلرستان وجود دارد گفت: 16 مرکز پرظرفيت شهري در استان وجود دارد که 460 هزار تلفن ثابت را تحت پوشش خود قرار داده است.
مدير عامل شرکت مخابرات لرستان با اشاره به اينکه توسعه سرويس اينترنت و خدمات بهره مندي از اين سرويس در راستاي الکترونيکي شدن دولت، رويکرد اساسي اين شرکت است، گفت :در181 روستا از ابتداي امسال تاکنون اينترنت پر سرعت راه اندازي شده ودرحال واگذاري است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن