تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح هم کدسازی تلفن های آذبایجان شرقی با پیام استاندار آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجرای طرح هم کدسازی تلفن های آذبایجان شرقی با پیام استاندار آغاز شد مراغه - ایرنا - اجرای طرح هم کد سازی تلفن های ثابت آذربایجان شرقی با پیام استاندار در منزل شهید خلیل شادی در هشترود آغاز شد.


به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده با پیام تلفنی خود و ارتباط با پدر شهید خلیل شادی هشترود اجرای طرح هم کد سازی تلفن های ثابت را در این استان آغاز کرد.
پدر شهید خلیل شادی در این ارتباط تلفنی با استاندار صحبت کرد و گفت: بسیار خوشحال هستم که می توانم با استاندار صحبت کنم و از این که این ارتباط از هشترود شروع شد، بسیار خرسندم.
جلیل شادی افزود: من در جنگ حاضر بودم.
شهید خلیل شادی همزم شهید باکری متولد 1343 در روستای لامشان از توابع هشترود بود که در سال 1364 در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
در چارچوب طرح هم کدسازی از ساعت 22 چهارشنبه (22 مرداد)، پیش شماره تلفن های ثابت آذربایجان شرقی از 0411 به 041 (همه شهرستان های استان) تغییر یافت.
در پی این تغییرات به ابتدای شماره تلفن های ثابت شهرستان های تبریز، آذرشهر، اسکو، بناب، مراغه، عجبشیر و ملکان شماره سه و میانه، هشترود و چاراویماق شماره پنج و همچنین به دیگر شهرستان های استان شماره چهار اضافه شد.
شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در این زمینه، شماره تلفن 9090 و 9091 برای شماره تلفن های ثابت، شماره تلفن 9090-0411 برای تلفن های همراه اول و سامانه اینترنتی شرکت مخابرات استان به آدرس www.eatc.ir جهت اطلاع رسانی این تغییرات را فعال کرده است.
7486/590/587



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن