تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه کتاب باحضور 500 ناشر از سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کرمانشاه/
نمایشگاه کتاب باحضور 500 ناشر از سراسر کشور
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه گفت: نمايشگاه سراسري کتاب نيمه دوم مهر ماه سال‌جاري با حضور 500 ناشر از سراسر کشور برگزار مي‌شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ ابراهيم رحيمي زنگنه ضمن اعلام تاريخ برگزاري نمايشگاه ( 16 تا 22 مهر ماه سال‌جاري) تصريح کرد: سال گذشته 400 ناشر در نمايشگاه کتاب کرمانشاه حضور داشتند که امسال با افزايش تعداد آن‌ها، شاهد افزايش کمي و کيفي کتب عرضه شده نسبت به سال‌هاي گذشته خواهيم بود.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه از افزايش بن خريد کتاب در نمايشگاه امسال به 600 ميليون تومان خبر داد و بيان داشت: سال 92 حدود 500 ميليون تومان بن خريد کتاب اهدا شد.
رحيمي‌زنگنه با بيان اينکه در اين نمايشگاه برجسته‌ترين ناشران با جديدترين کتاب‌هاي چاپ شده حضور دارند، گفت: نمايشگاه کتاب امسال نيز با 40 درصد تخفيف همراه خواهد بود.

به گفته وي، استقبال مردم استان کرمانشاه از نمايشگاه‌هاي کتاب موجب شده که اين استان جزو استان‌هاي دوم يا سوم در برگزاري باشکوه نمايشگاه‌هاي کتاب باشد.

رحيمي‌زنگنه با اشاره به بازديد 500 هزار نفري از نمايشگاه کتاب سال گذشته در کرمانشاه، خاطر نشان کرد: حدود دو ميليارد تومان کتاب در نمايشگاه فوق به فروش رفت






تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن