تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبيار: فيلم جديدم را با موضوع امام هشتم مي‌سازم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آبيار: فيلم جديدم را با موضوع امام هشتم مي‌سازم
نرگس آبيار كارگردان سينماي ايران كه فيلم قابل تحسين شيار 143 را در نوبت اكران دارد، خبر از ساخت فيلمي با موضوع امام رضا (ع) داد.


 نرگس آبيار كارگردان سينماي ايران كه فيلم قابل تحسين شيار 143 را در نوبت اكران دارد، خبر از ساخت فيلمي با موضوع امام رضا (ع) داد.
 نرگس آبيار كارگردان «شيار ۱۴۳» در آستانه برگزاري جشنواره فرهنگي امام رضا(ع) افزود: ما فيلمسازها هنوز نتوانسته‌ايم به امام رضا(ع) اداي دين كنيم و فيلم شايسته ايشان را بسازيم. سينما و تلويزيون ما از انديشه‌هاي ناب امام رضا(ع) خالي است. به گزارش «جوان»، آبيار با بيان اينكه افتخار هر كارگرداني فيلمسازي براي امام رضا(ع) است، گفت: من خودم تا به حال در قاب سينما برايم اتفاق نيفتاده كه يك زيارت تصويري داشته باشم و از پشت ويزور دوربين سينما امام هشتم را زيارت كنم، البته كه در داستان‌ها و نوشته‌هايم به اين موضوعات هميشه توجه داشته‌ام. وي ادامه داد: طرحي درباره امام رضا(ع) نوشته‌ام كه اتفاقاً حاصل سفرم به مشهد بود. يك‌بار كه به پابوس حضرت آمده بودم، در آنجا اتفاقات روحي عجيبي برايم افتاد كه حاصل آن حس و حال خوب، نگارش يك طرح با موضوع زائران امام هشتم بود كه به‌دنبال نگارش فيلمنامه آن هستم و قطعاً امسال نگارش فيلمنامه اين طرح به پايان مي‌رسد و اميد دارم به زودي ساخت اين فيلم را آغاز كنم.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن