تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال بیش از 30 هزار نفر از پارک معارف در شهرکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



رسا از بزرگ‌ترین پارک معارف کشور گزارش می‌دهد؛
استقبال بیش از 30 هزار نفر از پارک معارف در شهرکرد خبرگزاری رسا ـ بزرگ‌ترین پارک معارف کشور در استان چهار محال و بختیاری، با همت و تلاش جمعی از طلاب و روحانیان این استان در جهت کارهای تبلیغی و جهادی، راه اندازی شد که با استقبال چشم‌گیر خانواده‌ها مواجه شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از ویژگی های دوره کودکی، بازی کردن است. بازی شیوه طبیعی فعالیت در این دوره است. بازی های کودک در سنین مختلف ویژگی های مخصوصی دارد. ابتدا بازی او با اشیا است و سپس شامل انسان ها می شود. از سنین سه و چهار سالگی به تدریج به بازی های گروهی و اجتماعی روی می آورد. در این بازی ها کودک به قواعد و مقررات بازی های گروهی تن در می دهد و با دیگران همکاری می کند و در این همکاری است که او رفتار با دیگران را تمرین می کند و با اصول و قواعد زندگی جمعی و مراعات انضباط عملی، به تدریج آشنا می شود و این به رشد اجتماعی و اخلاقی او کمک می کند.
 
در هر حال بازی کودکان در حکم آینه ای است که روحیات، استعدادها و زمینه های روانی کودک را نشان می دهد که در شناخت کودکان باید از آن استفاده کرد. کودکان نمی توانند آنچه را که فکر می کنند و می بینند، شرح دهند. بازی اطفال به ما کمک می کند تا زبان آن ها را بهتر بفهمیم. اگر بتوانیم بازی کودکان را درک کنیم، مسلما قادر خواهیم بود که افکار و عواطف آن ها را بشناسیم.
 
والدین باید به این نکات توجه داشته باشند که بازی برای کودک در هر سنی اهمیت خاص خود را دارد. نه تنها از طریق عقلی و اجتماعی، بلکه برای رشد جسمانی می‌تواند شرایط را برای رشد و هماهنگی عضلات کودک فراهم آورد. بازی‌هایی مثل سرسره بازی‌، دویدن و طناب بازی که کودک در آن ها فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد، به رشد عضلات بزرگ و کوچک‌، پرورش نیرو‌، استقامت و سرعت و کنش ‌سریع عضلات و حرکت سریع مفاصل کمک می‌کند. در ضمن گردش خون کودک زیاد شده و خون بیشتری به مغز کودک می‌رسد‌. می‌توانیم عادات بهداشتی سالم را به کودک یاد بدهیم. معمولا کودکان کارهایی را که با بازی‌کردن یاد می‌گیرند، به راحتی در ذهن‌شان جا می‌افتد.
 
یکی از مهم ترین سرمایه های این نظام که در آینده موتور متحرکی برای آن خواهند بود، کودکان، نوجوانان و جوانان هستند که متأسفانه امروز مورد غفلت شدید قرار گرفته اند و دشمن از هر راهی برای جذب آن ها اقدام می کند. نیازسنجی علایق و خواسته های افراد در سنین کودکی و توجه به خواسته های آن ها و برنامه ریزی برای رفع درست این نیازها، در نهایت باعث جذب کودکان، نوجوانان و جوانان می شود.
 
یکی از راه های دشمن برای ضربه زدن به این گروه سنی جامعه، استفاده از بازی هایی است که برخلاف ظاهر زیبا، اما اثرات بسیار مخربی در فکر و ذهن جوانان و نوجوانان دارند که تهدیدی برای آینده جامعه محسوب می شود. در چنین شرایطی آماده سازی محیطی کاملا دینی و با توجه به سلایق و نیازهای جوانان بسیار مورد نیاز است تا بتوان هم نیازهای جسمی کودکان و نوجوانان را در قالب یک برنامه ریزی جامع برطرف کرد و هم آن ها را از لحاظ فکری به سمت مسائل دینی سوق داد.
 
در این راستا، بزرگ ترین پارک معارف کشور در استان چهار محال و بختیاری، با همت و تلاش جمعی از طلاب و روحانیان این استان در جهت کارهای تبلیغی و جهادی، راه اندازی شد که با استقبال چشمگیر خانواده ها مواجه گشت که این نشان می دهد اگر شرایط و محیط امن و آرام با توجه به نیازهای جوانان و نوجوانان آماده شود، به یقین خانواده ها نیز استقبال خواهند کرد.
 
کار شبانه روزی این گروه جهادی و تبلیغی ما را بر آن داشت تا ضمن تشکر از این دست فعالیت های فرهنگی در استان، با مسؤول راه اندازی این پارک معارف به گفت و گو بپردازیم تا بیشتر در جریان انجام فعالیت های دینی آن ها قرار گیریم.
 
حجت الاسلام عابدین کاظمی نیا، مسؤول برگزاری دومین پارک معارف کشور در استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، افزود: دوم فروردین سال 1393 و همزمان با ایام فاطمیه جمعی از طلاب استان با همکاری بچه‌های مؤمن  و با انگیزه، دو نمایشگاه قوی به مناسب شهادت حضرت زهرا(س) برپا کرده بودند. به بهانه بازدید از این نمایشگاه‌ها سری هم به دوستان قدیمی زدیم که جدای از تجدید دیدار و خاطره‎ها، کار فرهنگی و همت و تلاش دوستان در برپایی نمایشگاه فاطمی ستودنی و تحسین برانگیز بود.
 
حجت الاسلام کاظمی نیا با بیان این که همت و تلاش خالصانه همراه با خلاقیت و ابتکار در بچه‌های مؤمن و طلاب دغدغه‌مند استان انگیزه و نشاط برای انجام کارهای فرهنگی در آدم را چند برابر می‏‌کند، گفت: نخستین پارک معارف کشور در شهرستان قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) افتتاح شده بود و علاقه و پشتکار نیروهای جوان و متدین استان موجب شد که نخستین جرقه‎های راه‎اندازی این چنین پارکی در این استان نیز رقم بخورد.
 
وی پیگیری‎ها و برنامه‌ریزی‌های جدی برای راه‎اندازی این چنین پارکی در استان را از 15 فروردین بیان کرد و گفت: پس از پایان ایام فاطمیه، پیگیری‎ها و پرس و جوها برای مطلع شدن از مختصات، ویژگی‎ها و نحوه چگونه برگزار شدن این برنامه از طریق حرم حضرت معصوم(س) و افراد معتمد و متولی این برنامه آغاز شد.
 
حجت الاسلام کاظمی‌نیا، جمع‌آوری اطلاعات دقیق از نحوه برگزاری این طرح در شهر قم و بررسی دقیق کمیت و کیفیت کار را نقطه آغاز برای عملیاتی کردن این طرح در استان بیان کرد و گفت: در این که پارک معارف یک کار خلاقانه و ابتکاری نو و جدید بوده است هیچ شکی نیست و همه می‎دانستیم که وقت گذاشتن و عملیاتی شدن آن ارزش و جایگاه خودش را دارد؛ اما بررسی ایرادات و سنجش نقاط ضعف و قوت این برنامه برای ما بسیار مهم و اولویت‌دار بود.
 
وی تشکیل دو کارگروه علمی و اجرایی در راستای برنامه‌ریزی و فراهم‌سازی زمینه‏‌ها و زیرساخت‏ها برای تحقق این پارک معارف در استان چهارمحال و بختیاری را گام دوم در اجرای این برنامه عظیم و در عین حال سنگین عنوان کرد.
 
مسؤول بزرگترین پارک معارف کشور با بیان این که طلاب و روحانیت آغاز کننده و برنامه‌ریزان اصلی برای اجرای این برنامه بودند، مشورت با اساتید و بزرگان برجسته و توانمند روانشناسی اسلامی در حوزه علمیه قم برای راه‌اندازی این پارک در استان چهار محال و بختیاری را یادآور شد.
 
وی اجرای مسابقه برای کودکان زیر هفت سال را یکی از ایرادات وارد به پارک معارف در شهر قم دانست و گفت: اساسا در فرهنگ دینی و روانشناسی اسلامی اجرای مسابقه برای کودک زیر هفت سال توصیه نمی‌شود؛ چرا که نگاه منفی و مادی‌گرایانه در ذهن فرزندان ایجاد خواهد کرد که آینده او را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
 
 
پارک معارف بر اساس نیازهای استان برنامه‎ریزی شد
 
حجت الاسلام کاظمی‌نیا، بازخوانی، بررسی دقیق و اصلاح محتوای پارک معارف در قم را گام بعدی در اجرای پارک معارف در استان عنوان کرد و افزود: بازخوانی، اصلاح و ارتقای محتوای بازی‏ها بر اساس آداب و نیازهای استان، یکی از قسمت‎های مهم در راه‎اندازی پارک محسوب می‌شود.
 
وی با بیان این که برخی از محتواها و برنامه‎های اجرا شده در پارک معارف قم جزء ضروریت‌ها و نیازهای استان ما محسوب نمی‎شود، اولویت‌بندی و ارتقای محتوا بر اساس ضروریت‎ها و اولویت‏‌های استان را اقدام مهم و اساسی در راه‌اندازی پارک معارف دانست.
 
به گفته حجت الاسلام کاظمی‌نیا، کارهای زیبایی در غرفه‎های پارک معارف قم انجام شده بود که محتوا و ویژگی زیبایی داشتند؛ اما هیچ‌گونه هم‌خوانی و مطابقتی با نیا‌زهای امروز استان ما نداشتند؛ بنابراین همه تلاش ما بر این بود که موضوعات و نیازهای ضروری استان در این پارک معرف ترویج شود.
 
وی با بیان این که احکام و واجباتی همچون خمس، ولایت فقیه، حجاب و عفاف، رزق و روزی حلال و آثار مخرب استفاده از ماهواره موضوعات اضافه شده به محتوای پارک معارفی استان بود، گفت: برخی غرفه‎های پارک معارفی قم با غرفه‎های پارک ما ادغام و برخی غرفه‌ها نیز در پارک معارف استان ارتقاء و اصلاح شدند؛ اما ساختار و مختصات هر دو پارک رعایت شد.
 
 
تغییر 60 درصد محتوای پارک معارفی شهرکرد نسبت به قم
 
حجت الاسلام کاظمی‌نیا با اشاره به تغییر 60 درصد محتوای پارک معارف شهرکرد نسبت به قم، گفت: از 42 غرفه شهر قم بیش از 17 غرفه در استان به کل عوض شده و محتوا و بازی‎های نوین به آن اضافه شد؛ به طوری که تغییرات نسبت به پارک قم محسوس و مشهود است.
 
به گفته وی، چگونه ساختن بازی‌ها، ویژگی‎ها و شرایط مکان، روش اجریی کردن بازی‎ها، امکانات و شرایط در استان، اقبال خواص در پذیرفتن و همکاری کردن با این طرح، سؤالاتی بود که ذهن مسؤولان و متولیان اجرا کننده پارک معارفی در استان را مشغول کرده بود؛ اما آنچه که برای ما مهم بود، اجرای منطقی، برنامه‌ریزی شده  و با خروجی مناسب و معقول در استان بود.
 
این مسؤول فرهنگی با بیان این که همه بزرگان و دلسوزان استان اجرای این برنامه در استان را تأیید و حمایت کردند، گفت: در دیدار با آیت‎الله اسلامیان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‎الاسلام والمسلمین نکونام، حجت‎الاسلام فاطمی و همتیان همگان بر اجرای این طرح تأکید داشتند؛ چرا که از استقبال و تأثیرگذاری آن در قم باخبر بودند.
 
 
چهارمحال و بختیاری نیازمند یک کار اجرایی بدیع در حوزه فرهنگی بود
 
وی استان را نیازمند یک تحول عظیم و اجرایی یک کار بدیع در حوزه فعالیت‎های فرهنگی دانست و گفت: همه طلاب و روحانیان نیز اجرای این برنامه را تحولی عظیم در فعالیت‎های تبلیغی قلمداد می‎کردند و در کنار فعالیت سنتی تبلیغ دین، استفاده از شیوه‎های نوین را به مراتب تاثیرگذارتر و مفیدتر می‎دانستند.
 
حجت الاسلام کاظمی‌نیا با بیان این که آغاز کار راه‎اندازی پارک معارف با حضور 8 طلبه انجام شد، خاطرنشان کرد: تعداد طلاب و مبلغان و مبلغات ما به بیش از 90 نفر و با حضور نیروهای جوان غیرطلبه نیز تعداد ما به 120 نفر نیرو رسید.
 
وی برنامه‌ریزی، فراهم‌سازی زیرساخت‌ها، مدیریت و به سرانجام رساندن این پارک را  یک کار بسیار مشکل و طاقت‌فرسا دانست و گفت: حجم کار به قدری بالا و سنگین بود که برخی‎، تمام وقت و زندگی خود را شبانه روز به انجام این طرح اختصاص دادند؛ هر چند راه‌اندازی این گونه طرح‎ها به زبان کار راحتی است، اما در عمل هر کس ایمان و همت ضعیف داشته باشد شکست خواهد خورد.
 
حجت الاسلام کاظمی‌نیا نداشتن یک الگوی مشخص و دقیق را یکی از مشکلات و سختی‌های کار دانست و گفت: اگر ما الگویی دقیق و شفاف داشتیم، به یقین مطابق با آن عمل می‎کردیم؛ به تبع از سختی‎های کار نیز کاسته می‎شد؛ اما ما تنها یک پیش‌زمینه بسیار مختصر از پارک معارف قم در اختیار داشتیم.
 
وی استقبال مردمی از این پارک معارف را برخلاف تبلیغات و اطلاع‌رسانی ضعیف میدانی و رسانه‌ها بسیار پرشور، تحسین برانگیز و فوق‎العاده دانست و گفت: مسؤولان برگزار‌کننده این پارک فکر نمی‌کردند که چنین استقبالی از این برنامه شود؛ راهرو ورودی پارک 5 متر در 60 گرفته شده بود، دوستان در فکر بودند که راهرو را کوچک کنند، اما استقبال پرشور مردمی و ازدحام جمعیت، ما را با مشکل فضا و مکان مواجه کرده بود.
 
 
استقبال بیش از 30 هزار نفر از پارک معارفی در شهرکرد
 
حجت الاسلام کاظمی‌نیا با اشاره به استقبال روزانه بیش از 4 هزار نفر از پارک معارفی استان گفت: اگر بگویم که تاکنون بیش از 30 هزار نفر از این پارک بازدید کرده‎اند، گزاف نگفته‎ایم؛ چرا که واقعا استقبال و حضور مردم در این پارک فوق‌العاده و دور از انتظار ما بود.
 
وی گفت: پارک معارف شهرکرد در 7 سالن و 45 غرفه و در 7 بخش نونهالان، کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، خواهران و عمومی در ضلع جنوبی مصلای شهرکرد دایر شده و هدف اصلی ما از راه‌اندازی این پارک، آموزش معارف دین در قالب بازی و سرگرمی بوده است.
 
 
برپا کنندگان پارک معارف مدیریت جهادی را به معنای واقعی کلمه به نمایش گذاشتند
 
مسؤول برگزاری بزرگترین پارک معارف کشور با تأکید بر این که برپا کنندگان پارک معارف در استان عزم همگانی و مدیریت جهادی را به معنای واقعی کلمه به نمایش گذاشتند، گفت: دست اندرکاران و مجریان اجرا کننده این پارک نه در شعار و حرف، بلکه در عمل کاری جهادی انجام داده‎اند و در این پارک نمونه یک کار جهادی به معنای واقعی کلمه محقق شده است.
 
به گفته وی، طلاب و نیروهای مؤمن و حزب اللهی استان برای راه‎اندازی این پارک در استان از هیچ اقدام و تلاش فروگذار نبودند؛ حتی 17 روز از ماه مبارک رمضان را مشغول کارهای عمرانی و بهسازی زیرساخت‏های مکان برگزاری پارک بودند و بیش از 70 ماشین خاک برای مسطح کردن داخل سالن در گرما طاقت فرسای و در ماه رمضان آورده شد و در این جا باید اذعان کرد که مدیریت جهادی محقق شدنی است.
 
حجت الاسلام کاظمی‌نیا در پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص دغدغه‌ها و انگیزه‌های اجرای این طرح گفت: طلابی که در این پارک مشغول فعالیت و اجرای برنامه هستند، کار تخصصی تربیت کودک و نوجوانان بر اساس روانشناسی اسلامی را در حوزه‌های علمیه فراگرفته‌اند و به یقین دغدغه جدی برای انتقال این سبک تربیت اسلامی به جامعه داشتند؛ اما این دغدغه آن گونه که باید و شاید در جامعه بروز و ظهور نداشت؛ تا زمانی که رهبر انقلاب در شورای انقلاب فرهنگی به صراحت از وضعیت بازی‌ها و سبک تربیت کودکان و ترویج غرب‌گرایی در ذهن کودکان و دغدغه‎های خودشان سخن گفتند که در آنجا جرقه راه‌اندازی این پارک در ذهن نیروهای مؤمن و ولایتمدار استانی زده شد.
 
وی به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان برخی بازی‌های رایانه‌ای و اسباب‌بازی‌های وارداتی را از جمله مصداق‌هایی خواندند که در ترویج رفتار و سبک زندگی غربی در ذهن کودکان، نوجوانان و جوانان ایرانی تأثیرگذاری می‌کند. تولید کتاب، ترجمه‌ کتاب‌های مفید، تولید فیلم‌های سینمایی جذاب با تکیه بر ظرفیت‌های بالای ساخت فیلم، تولید بازی‌های رایانه‌ای مفید، ترویج بازی‌های پرتحرک و تولید اسباب‌بازی‌های معنادار و جذاب را در دستور کار قرار دهد.
 
 
پارک معارف در راستای ایجاد یک شهر بازی اسلامی تلاش می‎کند
 
حجت الاسلام کاظمی‌نیا با تأکید بر این که این پارک در راستای ایجاد یک شهر بازی اسلامی تلاش می‎کند، تحقق این مهم را نیازمند همکاری و همت و مدیریت جهادی تمام دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: رفتن به سمت ایجاد یک شهربازی اسلامی یکی از دستاوردها و خروجی‌هایی است که ما در احداث این پارک دنبال می‌کنیم.
 
وی با بیان این که پارک معارف یک فضای کاملا شاد و با نشاط، عاری از هرگونه گناه و معصیت را برای کودکان و نوجوانان و جوانان ما فراهم کرده است، گفت: بر خلاف این که بعضی رسانه‌ها در طول سال‌های اخیر این فرهنگ را در کشور باب کردند که در برنامه‌های کودک ناچار به پخش آهنگ و موسیقی و اختلاط محرم و نامحرم و قراردادن مجری خانم هستیم، اما پارک معارفی ثابت کرد که می‌شود یک فضای سالم و بانشاط برای کودکان و نوجوانان بدون استفاده از هیچ گونه گناه و آلودگی فراهم کرد.
 
حجت الاسلام کاظمی نیا با تأکید بر این که نمی‌خواهیم بگوییم پارک معارف ما مدینه فاضله و نمونه اسلامی تمام و کامل است، گفت: به طور قطع کاستی‌ها و مشکلاتی در اجرای این طرح وجود داشته که تلاش و همت برگزار کنندگان بر رفع این مشکلات بوده و در این همین راستا به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردمی توجه ویژه شده است.
 
وی گفت: این واقعیتی اجتناب ناپذیر و غیر قابل انکار است که برگزار کنندگان این طرح توانسته‌اند یک فضای شاد و مفرح، منهای لهو و لعب را فراهم کنند که این اقدام می‌تواند گام بلندی در جهت گیری صحیح فعالیت‌های فرهنگی و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی در استان باشد.
 
مسؤول برگزاری پارک معارف شهرکرد با تأکید بر این که می شود بر اصول و ارزش‌ها پایبند بود و در سایه ارزش‌ها شادی و نشاط فراهم کرد گفت: در حوزه اجرای مسائل فرهنگی با حفظ خطوط قرمز و ارزش‌های نظام می‌توان یک فضای سالم و بانشاط ایجاد کرد.
 
این نیروی قرهنگی از عدم خودباوری و اتکا به نیروهای درون در مسؤولان فرهنگی استان انتقاد کرد و گفت: در جلسه هماهنگی و معرفی ویژگی های این پارک کلیپی از پارک معارف قم به نمایش گذاشته شد و ویژگی‌ها و شرایط راه اندازی پارک برای مسؤولان فرهنگی استان تشریح شد که با مخالفت و بهانه تراشی‌های مسؤولان استان مواجه شدیم.
 
حجت الاسلام کاظمی نیا گفت: برخی از مسؤولان گفتند که ما هزینه ایاب و ذهاب برای بازدید کودکان از پارک معارف قم را تقبل خواهیم کرد، اما اجرای این طرح در شهرکرد غیر ممکن است و با بهانه تراشی‌ها و ایرادات فراوان مواجه شدیم که همه این‌ها ناشی از عدم خودباوری، اتکا به ظرفیت درون و برخوردهای شعاری با فعالیت فرهنگی است.
 
وی با بیان اینکه متأسفانه دستگاه‌های ادارای نه تنها هیچ گونه کمک و همراهی نکردند، بلکه به قول‌ها و وعده‌های خود نیز عمل نکردند، گفت: همزمان شدن راه اندازی این پارک با سفر ریاست جمهوری ما را با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه کرد که مهم‌ترین آنها بهانه تراشی دستگاه و مسؤولان فرهنگی استان برای عدم همکاری با مسؤولان و دست اندرکاران این طرح بود.
 
به گفته حجت الاسلام کاظمی نیا، در آغاز کار صدا و سیما به ما قول داد که 30برنامه 30 دقیقه ای از این پارک در رسانه استان پخش کند، چند بار هم برای ضبط تصاویر آمدند اما نه به تعداد 30 برنامه 30 دقیقه ای که متاسفانه اصحاب رسانه و مطبوعات نیز در قبائل این برنامه کم لطفی کردند.
 
وی با اشاره به همکاری تنها 2 دستگاه و نهاد با دست اندرکاران پارک معارف استان گفت: متأسفانه همه دستگاه‎های دولتی چه آن ها که قول دادند و چه آنها که قول نداند، سفر ریاست جمهوری را بهانه کردند و زیر قول و وعده های خودشان زدند و ما از همکاری دستگاهای استانی واقعا بی‌بهره ماندیم.
 
حجت الاسلام کاظمی نیا، نماینده ولی فقیه در استان را حامی و پشتیبان  اصلی گروه پارک معارف استان دانست و گفت: شخص نماینده ولی فقیه در استان، با پیگیری‌های مستمر خود و مجموعه دفتر ایشان با در اختیار گذاشتن امکاناتشان، کمک شایان و بزرگی به مسؤولان پارک معارفی استان کردند.
 
وی با بیان این که انتظار کمک و همراهی ما از مسؤولان استانی به خصوص مسؤولان فرهنگی بیش از اینها بود گفت: نه تنها مسؤولان بلکه رسانه‌های استانی نیز در معرفی و انعکاس این اقدام فرهنگی بزرگ در استان کم لطفی و نامهربانی کردند.
 
حجت الاسلام کاظمی با تأکید بر لزوم بهره‌برداری مناسب از این فرصت‌ها در استان گفت: گاهی مشاهده می شود مسؤولان استان برای برخی کارهای کوچک و بی‌ارزش، مثل برپایی یک کنسرت در استان، وقت، هزینه و امکانات در اختیار می گذارند، اما انتظار بود که این کار حجیم و ارزشمند قدر و منزلتش به خوبی شناخته شود.
 
وی در پایان از تلاش و زحمات خالصانه همه دست اندرکاران این طرح که شبانه روزی وقت، هزینه و امکانات خود را در اختیار راه اندازی این طرح قرار دادند تقدیر و تشکر کرد.
 
/9457/502/ر




۱۳۹۳/۶/۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن