تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخي با فرافکني و ايجاد تشويش به دنبال تخريب افراد ارزشي و انقلابي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۱۲ب.ظ)
جمعي از ايثارگران سازمان توسعه تجارت در نامه‌اي به رييس‌جمهوري؛ برخي با فرافکني و ايجاد تشويش به دنبال تخريب افراد ارزشي و انقلابي هستند جمعي از جانبازان و ايثارگران انقلاب اسلامي شاغل در سازمان توسعه تجارت ايران در نامه‌اي خطاب به رييس‌جمهوري اسلامي ايران، ضمن حمايت از رييس سازمان توسعه تجارت از سوءاستفاده برخي افراد از واژه‌هاي مقدسي همچون ايثارگري و حجاب براي رسيدن به اهداف شخصي اظهار تأسف کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، ايثارگران در اين نامه، ضمن تأکيد بر تداوم مسير شهدا و ايثارگران اسلامي از طريق اطاعت از قوانين و مقررات و رعايت حقوق ديگران افزودند: هرگونه رفتار ناشايستي را که باعث تضعيف مديريت سازمان و پرسنل خدوم آن شود، خلاف مصالح نظام، منويات مقام معظم رهبري و برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد مي‌دانيم.
به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه تجارت، متن اين نامه به شرح زير است:
جناب آقاي حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني
رييس محترم جمهوري اسلامي ايران
سلام عليکم

اينجانبان جمعي از اعضاي خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان شاغل در سازمان توسعه تجارت ايران، در راستاي همراهي با دولت يازدهم و افراد زيرمجموعه‌ اين دولت، صيانت از آرمان‌ها و ارزش‌هاي شهداي والامقام را رسالت کنوني خود مي‌دانيم و بر تداوم مکتب ايثار و شهادت از طريق قانون‌پذيري و قانون‌مداري تاکيد مي‌‌کنيم چراکه «ايثار» جز از گذرگاه از خودگذشتگي، تسليم در برابر قانون و احترام به حقوق ديگران معنا نمي‌شود.
با روي‌کار آمدن دولت «تدبيرواميد» که دولتمردانش با تکيه بر رويه اعتدال، الگوي ماندگار شهدا و ايثارگران را در پيش گرفته‌اند و توسعه و پيشرفت نظام اسلامي را با استراتژي‌ اقتصاد مقاومتي و توسعه صادرات غيرنفتي دغدغه اصلي خود قرار داده‌اند، سازمان توسعه تجارت ايران نيز از اين قافله بازنمانده و قدم در همين مسير گذاشته است.
آقاي «ولي‌الله افخمي‌راد» که فردي آزموده، توانمند و ارزشي است، در مقام رييس سازمان توسعه تجارت، پيشرفت و تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و توسعه صادرات غيرنفتي را سرلوحه امور قرار داده و با عزمي ملي و مديريتي جهادي از هيچ کوششي براي اعتلاي اقتصاد و فرهنگ مضايقه نکرده‌اند. به يمن مديريت ايشان در سازمان توسعه تجارت و همراهي با سياست‌هاي دولت يازدهم و اتخاذ رويه قانون‌مداري‌‌، اعتدال‌گرايي، احترام به ارزش‌ها و اصلاح ساختارها، رشد و پويايي در بدنه مديريت و کارشناسي سازمان ايجاد شده و اميد و اعتماد به نفس به اين سازمان بازگشته است.
لذا با اظهار تاسف از کساني که پشت تقدس واژه‌هاي ايثارگري و جانبازي با تمسک به مطالب کذب، براي رسيدن به اهداف خود و در پيش گرفتن مسير ناصواب «هدف، وسيله را توجيه مي‌کند»، بر همه انتصاب‌ها و انتخاب‌هاي ارزش‌محورانه رييس سازمان توسعه تجارت چشم بسته‌اند و جايگاه کارمندان ايثارگر و ارزشي و افراد باحجاب را در اين سازمان عامدانه ناديده گرفته‌اند، اعلام مي‌داريم: اين افراد سودجوياني هستند که نيتي جز قانون‌گريزي براي نيل به اهداف و منافع خود ندارند و مسير رسيدن به اين هدف را در ايجاد فضايي متشنج و ملتهب و وارد کردن اتهام به افراد شايسته، متدين و کارآمد مي‌دانند.
ما ايثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس بر اين باور استواريم که با اطاعت از قوانين و مقررات، رعايت حقوق ديگران، هم‌آوايي با يکديگر و حفظ اتحاد عمومي است که مي‌توان مسير شهدا و ايثارگران اسلامي را ادامه داد و مدعي ايثارگري شد و در پايان ضمن حمايت قاطع و دفاع از عملکرد رييس‌کل سازمان توسعه تجارت، از خداي منان براي ايشان سعه صدر و توفيقات روزافزون خواستاريم و هرگونه رفتار ناشايستي را که باعث تضعيف مديريت سازمان و پرسنل خدوم آن گردد، خلاف مصالح نظام، منويات مقام معظم رهبري و برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد مي‌دانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن