تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798669902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی کشورهای شرقی فریب غرب را برای ایجاد خرابکاری صنعتی در ایران خورده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برخی کشورهای شرقی فریب غرب را برای ایجاد خرابکاری صنعتی در ایران خورده‌اند
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران به تمام تجهیزات خریداری شده از خارج از کشور مشکوک بوده و آنها را مورد آزمایشات مکانیکی و الکترونیکی قرار می‌دهد، گفت: برخی کشورهای شرقی فریب غرب را برای ایجاد خرابکاری صنعتی در ایران خورده‌اند.


جوان آنلاين: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران و در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه مقابله با خرابکاری صنعتی در سازمان انرژی اتمی که به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود امروز (دوشنبه) با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری اولیه نمایشگاه خرابکاری صنعتی هستیم که انواع شیوه‌ها و مکانیزم‌های به کار گرفته شده توسط دشمن به نمایش گذاشته شده است گفت: طرف مقابل و دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اتحادسازی و تهدید و تحریم، ترور و با استفاده از تمام شیوه‌های ممکن سعی کرده‌اند که روند مبارک فرآیند صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را متوقف کنند ولی تا به امروز نتوانسته‌اند کاری را پیش ببرند. هوشیاری و بیدار‌باش همکاران ما در سازمان انرژی اتمی در این زمینه کمک‌حال ما بوده است.

به گزارش فارس، صالحی افزود: همکاران ما در سازمان انرژی اتمی دائم در حال رصد فعالیت‌های خرابکارانه دشمن هستند و زمانی این فعالیت‌ها بیشتر شد که در دولت دهم اعلام شد که ویروس استاکس‌نت وارد صنعت ایران شده و قصد خرابکاری دارد ولی ما موضوع را بررسی و به موقع اطلاع‌رسانی کردیم و توانستیم جلوی خرابکاری‌های آنان را بگیریم که این امر اولین اقدام ما در جهت مقابله با خرابکاری صنعتی در ایران بوده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: از آن زمان تاکنون ما هوشیاری و توجه ویژه‌ای به خرابکاری صنعتی داشتیم و در همین زمینه آزمایشگاهی را چندی پیش افتتاح کردیم و تمام تجهیزات خریداری شده از خارج در این آزمایشگاه تست و سپس مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمام پمپ‌های مکانیکی و خلأ با شگردهای عجیب و غریب توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه برای خرابکاری در ایران به کارگیری شده بودند که امکان شناسایی آن غیرممکن بود ولی همکاران ما در انرژی اتمی به جزئی‌ترین معایب آن دسترسی پیدا کردند و توانستند دستگاه‌های معیوب را که وارد صنعت هسته‌ای شده بودند را شناسایی کنند.

صالحی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی گزارشات و تحلیل‌های غربی‌ها را می‌بینیم از عصبانیت آنها متوجه اهمیت کارمان می‌شویم و عصبانیت آنها به دلیل هزینه زیادی است که برای خرابکاری صنعتی در ایران انجام داده‌اند.

وی با بیان تشکر از غرب به دلیل هوشیار نمودن جمهوری اسلامی ایران از اقدامات خرابکارانه آنها گفت: باید از غرب تشکر کنیم که اگر اقدامات خرابکارانه آنها در مسائل مختلف در ایران نبود ما هوشیاری لازم را برای برخورد با این قبیل کارها نداشتیم و هم‌اکنون هم به دلیل این هوشیاری بالا مهندسان ما از سطح بالایی از فناوری برخوردار هستند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه گفت: ما به تمام تجهیزات خریداری شده از خارج از کشور مشکوک هستیم و تمام فعالیت‌های مکانیکی و الکترونیکی قطعات را بررسی می‌کنیم و همین امر باعث شده است که مهندسان سازمان انرژی اتمی هوشیارتر شوند.

وی گفت: به دلیل حساسیت فرایند صنعت هسته‌ای کشور اگر حادثه‌ای در این زمینه رخ دهد اثرات این حادثه مرز نمی‌شناسد و آثار خرابکاری صورت گرفته در این امر تمام دنیا را فرا خواهد گرفت.

صالحی افزود: متاسفانه کشورهای مختلف اروپایی و غربی و همچنین صنایع صاحب نام مختلفی در دنیا که جایگاه ویژه‌ای را دارا هستند در فرایند خرابکاری علیه صنعت هسته‌ای ایران با رژیم صهیونیستی و آمریکا شریک شدند و اگر ما روزی اسامی این صنایع و شرکت‌ها را به دنیا اعلام کنیم همگان متوجه اهمیت این موضوع خواهند شد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ناچارا برخی قطعات را از برخی کشورهای شرقی که در حال رشد و توسعه هم هستند خریداری می‌کند که متاسفانه آنها به دنبال خرابکاری در صنعت هسته‌ای ایران هستند و اگر ما از اقدامات خرابکارانه غرب علیه ایران به دلیل ضدیتش با نظام جمهوری اسلامی ایران تعجب نکنیم حتما از اقدام این کشورهای شرقی تعجب خواهیم کرد و باید پرسید که کشورهای شرقی چرا باید فریب اقدامات غرب را بخورند.

صالحی افزود: با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران امیدواریم که در آژانس بین‌المللی اتمی کنوانسیون جدیدی مبنی بر ممنوعیت خرابکاری در صنعت هسته‌ای که پیشنهاد ایران بوده است تصویب شود.

وی با اشاره به رهگیری و انهدام پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه هسته‌ای نطنز اظهار داشت: ضمن تشکر از نیروهای مسلح ایران با هوشیاری و بیداری خود اهداف دشمن را به بن‌بست رسانده‌اند و با تلاش خود نشان دادند که همه ارکان کشور از همه آرمان‌ها و اهداف و منافع ایران صیانت می‌کنند و از طرف خانواده هسته‌ای و همینطور خانواده شهدای هسته‌ای از آنها تشکر می‌کنم.

وی در پایان افزود: مانور حفاظتی یک ماه پیش و همینطور مانور هوایی دو هفته پیش برگزار شده بود تجربه‌ای گرانبها و گرانسنگی را به ما داد جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و بیداری کامل و همکاری با دست‌اندرکاران حفظ امنیت و صیانت از دستاوردهای هسته‌ای کشور تلاش می‌کنند تا روند هسته‌ای کشور به خوبی پیش رود.







تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن