تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت عشق امام رضا(ع) به کشورهای مختلف صادر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در نشست خبری اعلام برنامه‌های بین‌المللی جشنواره رضوی بیان شد؛
روایت عشق امام رضا(ع) به کشورهای مختلف صادر می‌شود
سریال روایت عشق با زیرنویس انگلیسی در راستای برگزاری دوازدهمین جشنواره امام رضا (ع) با همکاری رایزن‌های فرهنگی به کشورهای دیگر صادر می‌شود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری نشست خبری دوزادهمین جشنواره امام رضا (ع) که امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، "ابوذر ابراهیمی" ترکمان، مدیر عامل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اعلام این مطلب که سریال روایت عشق با زیرنویس انگلیسی برای رایزن‌های فرهنگی کشورهای مختلف ارسال خواهد شد افزود: درباره‌ی جشنواره امام رضا (ع) باید بگویم بیش از دوازده سال است که این کار پایه ریزی شده و شش سال هم هست که جنبه‌ی بین‌المللی آن آغاز شده و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه برخی از نهادهای همراه عهده دار این جنبه از روایت امام رضا (ع)است.

به گفته‌ی ترکمان جشنواره‌ی امام رضا (ع) در جهان به صورت قومی انجام می‌شود و امروز دامنه‌ی آن به هفتاد و پنج کشور کشیده شده است، البته این هفتاد و پنج کشور به معنای تمام نقاطی که جشنواره آنها را در بر گرفته نیست زیرا استقبال شیعیان از این جشنواره آن را در نقاط بیشتری از جهان گسترده کرده است.

ترکمان اظهار داشت: امسال هشت کشور میزبان خادمان رضوی هستیم که از جمله این هشت کشور می‌توان به سوئیس، گرجستان، ترکستان، لبنان، ماداگاسکار و اوگاندا اشاره کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون دویست بسته‌ی فرهنگی، بیش از 1400 فیلم نمایشی، 300 نسخه از فیلم‌های مستند رضوی زیرنویس انگلیسی سریال روایت عشق و 27 فیلم تولید شده با موضوع امام رضا(ع) در دسترس رایزن‌های فرهنگی کشورهای مختلف قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مجموعه‌ی فرهنگی مهر هشتم همراه با پوستر و اقلام‌های متبرک به رایزن‌ها ارسال شده است.

ترکمان ضمن بیان این مطلب که کتاب‌هایی به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، اردو و انگلیسی در اختیار رایزن‌ها قرار گرفته گفت: تعدادی قرآن به سوریه فرستاده شده تا در اختیار آزادگان غزه قرار بگیرد.

ترکمان خاطر نشان کرد: در مدت برگزاری جشنواره‌ی امام رضا(ع) سخنرانانی که به زبان‌های مختلف می‌توانند سخنرانی کنند دعوت شده و گروه‌های تواشیح نیز اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است که براساس گفته‌های مدیر عامل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بخش شعر رضوی و مسابقاتی در زمینه میناکاری و تذهیب نیز با موضوعات رضوی در زمان مدت جشنواره برگزار می‌‌شوند.

در بخش دیگری از نشست خبری اعزام خدام‌های بین‌المللی جشنواره امام رضا(ع)؛ سید "جواد جعفری" مدیر عامل بنیاد بین‌المللی جشنواره امام رضا (ع) با تبریک هفته‌ی کودک و دهه‌ی کرامت گفت: دهه‌ی کرامت دهه‌ی شکرانه‌ی میلاد امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (ع) بوده است.


خبر تکمیل می‌شود.../

انتهای پیام / اس







تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن