تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوزستان از نظر ساخت مسكن در رتبه پنجم كشوري قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۲۰:۴۸ب.ظ)
خوزستان از نظر ساخت مسكن در رتبه پنجم كشوري قرار دارد مدير ساختمان و مسكن اداره كل راه و شهرسازي خوزستان گفت: تكميل به موقع مسكن مهر و تحقق اهداف پيش بيني شده نيازمند پرداخت به موقع متقاضيان مسكن مهر و انجام تعهدات دستگاه هاي خدمت رسان است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد راستگو اظهار كرد: از آنجايي كه خوزستان سهم زيادي در زمينه ساخت مسكن مهر؛ بويژه در بخش اجاره داري 99ساله داشته و تعداد مساكن مهر دولتي هم در اين استان در قياس با ديگر استان هاي كشور زيادتر است اين مسائل با توجه به تعهدات ايجاد شده براي مردم و مشكلات مبتلا به طرح كار را كمي سخت تر مي كند.
وي با اشاره به افزايش قيمت ها و نرخ ساخت و ساز از يك سو و كم تواني و ناتواني افراد در تأمين سهم آورده بيش از آنچه در ابتدا مقرر شده بود، گفت: با توجه به افزايش قيمت ها و نرخ تورم براي پيمانكاران تكميل ساخت و سازها و يا تحويل واحدها با قيمت هاي پيشين اندكي دشوار شده كه اميدواريم با ارائه راهكار هاي مناسب اين مهم مرتفع گردد.
به گفته راستگو، تعداد واحدهاي مسكن مهر در خوزستان در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر در قياس با بسياري از استان هاي ديگر بيشتر است.
واحدهاي خودمالكي به دليل برخورداري از خدمات روبنايي و زيربنايي و نداشتن مشكلاتي از قبيل تأمين سهم آورده و تعاوني ها خيلي راحت تر ساخته مي شود كه در خوزستان نسبت اين واحدها به واحدهاي دولتي ۲۵ به ۷۵درصد را شامل مي شود.
بر اساس آمار ارائه شده رسمي، خوزستان از نظر ساخت مسكن در رتبه پنجم كشوري قرار دارد، اما؛ اين استان در مسكن مهر جزو 15 استان نخست كشور است.
از سال 88 تاكنون، 49هزار و 515واحد مسكن مهر خوزستان بهره برداري شده كه از اين تعداد 33هزار و 597واحد در شهرهاي با جمعيت بالاي 25 هزار نفر ساخته شده اند.
11هزار و 921 واحد هم واحدهاي بهره برداري شده در شهرهاي با جمعيت كمتر از 25 هزار نفر و سه هزار و 997 واحد ديگر مربوط به واحدهاي ساخته شده در بافت فرسوده شهر است.
به گفته كارشناسان امر در خوزستان، خروج از بن بست موجود در زمينه ساخت مسكن مهر در گرو تقويت توان سهم آورده مردم با اضافه كردن تسهيلات بانكي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن