تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820837127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی مقدماتی ملی مربیان پیشتاز و فرزانه شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اردوی مقدماتی ملی مربیان پیشتاز و فرزانه شهر تهران خبرگزاری پانا: سازمان دانش آموزی شهر تهران در راستای تقویت فعالیتهای گروهی و تحقق اهداف تربیتی و آشنایی با مبانی تشكیلاتی اولین اردوی مقدماتی آموزش مربیان پیشتاز و فرزانه شهر تهران را در كانون ابوذر برگزار نمود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳ شهريور ساعت 15:44



به گزارش خبرنگار پانا، محمدرضا مهدلو تركمانی مدیرسازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: فرد با حضور در گروه چگونگی مشاركت با دیگران و شیوه برخورد با دیگران را فرا می گیرد و ما مربیان تشكیلاتی می بایست به این نكته توجه داشته باشیم كه گروه تشكیلاتی مكانی است كه دانش آموزما در آن گذشت، تحمل،وفاداری،فداكاری اطاعت و همكاری را می آموزد تا توانی های لازم برای با هم زیستن و بهتر زندگی كردن در طبیعت و جامعه را فرا گیرند تا این فعالیتها وسیله ای برای رشد دانش آموز و نقطه ای برای شروع كارهای تربیتی باشد.وی هدف تشكیلات دانش آموزی در مدارس را فراهم نمودن زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی جهت كسب فضایل اخلاقی و كمالات انسانی دانست و در ادامه به تعریف و ساختار گروه های 12 و 37 نفره را بیان نمود .در پایان ایشان برای مربیان شركت كننده در اردوی ملی آرزوی موفقیت نمود.
قیطرانی مربی تشكیلاتی آموزش و پرورش شهر تهران، در خصوص اجرای مراسم برافراشتن پرچم گفت كه هرعضو پیشتاز و فرزانه در هنگام برافراشته شدن پرچم و قرائت سرود جمهوری اسلامی و سلام تشكیلاتی به صورت خبردار بایستد پس از پایان سرود با علامت تشكیلاتی سوگند پرچم قرائت می شود.
محل های برافراشتن پرچم
پرچم در میدان ها باید در وسط یكی از اضلاع میدان و در صورت وجود پرچم های دیگر ، پایه پرچم رسمی باید بر روی پایه ی بلندتر نصب شود.اگر پرچم ایران با پرچم دیگر كشورها باشد پرچم ایران می بایست در سمت راست قرارگیرد.در داخل سالنها پرچم باید در مقابل جمعیت وسط یا طرف راست جایگاه قرار گیرد و پرچم روی میزی هم باید در طرف راست میز باشد.و در اردوگاه پرچم ملی وسط (بلندتر ) پرچم دوره یا سازمان طرف راست و پرچم مذهبی طرف چپ به فاصله 1.5 متری برافراشته می شود اگر 2 پرچم باشد پرچم ملی سمت راست جایگاه برافراشته می شود.
شمس خو مدرس كشوری سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی اذعان داشت: از آنجایی كه خداوند جهان را بر اساس نظم آفریده و نظم داشتن در كارها مهم ترین عامل موفقیت می باشد و اساس كار و فعالیت گروهی در تشكیلات نیز نظم است جهت نظم بخشی و اجرای حركات صحیح و هماهنگ در جهت هر چه بهتر شدن برنامه ها آموزش نظام جمع در تشكیلات امری لازم و ضروری دانست و در ادامه طریقه قرار گرفتن افراد در صف و ستون و دیگر فرامین كه به موجب آن نظم و ترتیب خاصی به نحوه قرار گیری افراد در صف می دهد توضیحاتی را بیان نمود.
وی در ادامه در خصوص آموزش و شناخت انواع گره و طناب در برنامه های اردویی این مهارت جایگاهی بس مهم موثر در فعالیتهای اردویی دارد. كه مربیان این دوره یكبار دیگر ضمن باز آموزی و تمرین از انواع گره ها در آموزش استفاده كردند.
زارعی مدرس فعالیتهای دانش آموزی شهر تهران اظهار داشت: كه مربیان در این اردو با نحوه برپایی و موقعیت و زمان استفاده از چادر هنگام بیتوته و شب ماندن برای آشپزخانه و انبار و چادر كمكهای اولیه و... آشنا شدند و همچنین جمع نمودن چادر در طبیعت را فراگرفتند و با انواع چادرهای اردویی از لحاظ رنگ،جنس چادر،ابعاد و اندازه چادرها آشناشدند.
كریمی مدرس فعالیتهای دانش آموزی شهر تهران در مورد بازیهای گروهی و فریاد شادی و سرود و فرامین ریتمیك شاد برای مربیان توضیحاتی را همراه با آموزش بیان نمود.وی در ادامه آموزش بخش مهم و اساسی كمك های اولیه كه آموزش آشنایی با علام حیاتی می باشد را به مربیان آموزش دادند
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن