تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پينوکيو» به هوشنگ مرادي کرماني تقديم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
«پينوکيو» به هوشنگ مرادي کرماني تقديم شد گروه اجرايي نمايش «پينوکيو» نخستين اجراي خود را به هوشنگ مرادي کرماني نويسنده سرشناس معاصر تقديم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين نمايش که در نخستين روز اجراي خود ميزبان هنرمنداني چون هوشنگ مرادي کرماني، رضا بنفشه خواه و سيما تيرانداز بود، و محمدرضا مالکي اين اثر را به پاس فعاليت‌هاي اين نويسنده بزرگ کودکان به هوشنگ مرادي کرماني تقديم کرد.
هوشنگ مرادي کرماني نيز در پايان اين نمايش، با اظهار خرسندي از تماشاي اين نمايش اظهار کرد: داستان‌هايي جهاني و شخصيت‌هاي بين المللي مانند پينوکيو به گونه ايست که هر کارگرداني مي تواند نسبت به ديدگاه و تفکر خود اثري جديد از آن خلق کند، کارگردان اين نمايش نيز توانسته با خلاقيت خود اثر جالب توجهي را به وجود آورد.
اين نمايش توسط آزاده دستمالچي، براساس داستاني به همين نام نوشته کارلوکلودي به نگارش در آمده و توسط محمد رضا مالکي طراحي و کارگرداني شده است.
مريم آشوري،علي باروتي، محمد برهمني، محمدعلي حسينعلي پور، ميلاد رمضاني، سعيدعابدي، مرواريد مهر بازيگران اين نمايش‌اند.
نمايش «پينوکيو» از دوم شهريورتا 10 مهر ماه، ساعت 19:30 در تالارهنر واقع در ميدان هفت تير، خيابان مفتح جنوبي، جنب ورزشگاه شيرودي، خيابان ورزنده اجرا مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن