تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار 20 جلد کتابچه کاريکاتور شهر و شهروندي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۲۸ب.ظ)
در راستاي آموزش فرهنگ شهروندي صورت مي گيرد: انتشار 20 جلد کتابچه کاريکاتور شهر و شهروندي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز، در راستاي آموزش فرهنگ شهروندي، 20 جلد کتابچه کاريکاتور را با مضامين مرتبط زندگي شهروندي منتشر مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين مجموعه آثار دربردارنده رفتارهاي سوء شهروندان در زندگي شهري و تعاملات بين آنهاست که به صورت نمادين بروز اين رفتارها را در قالب شخصيتي به نام «زنجفيل» گوشزد مي کند.
برخورد طنزآميز و مطايبه گونه در انتقال کاستي هاي فرهنگ شهروندي در اين مجموعه ها از اين رو صورت گرفته تا با توجه به روحيه خاص مخاطبان و توجه به مصاديق فرهنگي هنچون کاريکاتورر، در برخورد با آموزه هاي اخلاقي بهره گرفته شده و موجبات اثرگذاري اين مطالب در رفتارهاي روزمره مردم فراهم شود.
در اين سري کتابچه ها که با همت و ايده پردازي هاي رحيم بقال اصغري تهيه و تدوين و آماده انتشار شده است، اشکال مختلف رفتارهاي نامناسب شهروندي به گونه اي پندآموز نشان داده مي شود تا با ايجاد حس همذات پنداري در وجود مخاطبان، عمق زشتي و نادرستي اين رفتارها را تبيين کرده و از انجام آنها توسط شهروندان جلوگيري به عمل آورد.
اشتباهات و مسائل مطرح شده در اين مجموعه ها از عادي ترين و ابتدايي ترين رفتارها تا پيچيده ترين نوع تعاملات را در بر مي گيرد و مي کوشد پيام هنرمند را به هنرمندانه ترين و اثرگذارترين شکل به جامعه انتقال دهد.
براساس برنامه ريزي موجود، اين کتابچه ها تا بيستم شهريور ماه توسط سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز در ميان اقشار مختلف شهروندان توزيع خواهد شد.
گفتني است سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز براي ارتقاي سطح فرهنگ شهري و شهروندي اقدامات مختلفي از جمله برگزاري نمايشگاه عکس ديوارهاي شهر من، و جشنواره کاريکاتور شهر و شهروند را نيز انجام داده و برنامه هاي ديگري نيز براي تبيين مصاديق فرهنگ شهروندي در دست اجرا دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن