تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804024691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رادیو هفت دوشنبه ها با اجرای علی اکبر رشیدی به روی آنتن می رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"رادیو هفت" دوشنبه ها با اجرای علی اکبر رشیدی به روی آنتن می رود
هدف رادیو 7 این است که به مردم آموزش دهد که چگونه می‎توانند، آرامش را در ساعت 11 شب به خانه‎های خود ببرند.


به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ فکر می‎کنم دقیقا  4 سال پیش بود که برنامه‎ای به نام رادیو 7 ساخته شد و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. روند اجرای این برنامه به گونه‎ای است که بسیاری تصور می کنند رادیو 7 ده سال است که پا به عرصه تلوزیون گذاشته است. در حالی که رادیو 7 در امرداد 89 شروع به کار کرد و امسال چهارمین جشن سالگرد رادیو 7 است. همیشه تصوری که از رادیو در ذهن مخاطب به وجود می‎آید این است که تنها صوتی باشد و تصور ذهنی را مخاطب خود به تنهایی بسازد. اما رادیو 7 این تابو را شکست و تصویر ذهنی مخاطب را نیز به دست گرفته است و آرامش شبانگاهی را برای مخاطب به ارمغان می‎آورد. یکی از علت‎های موفقیت این برنامه بخش قصه خوانی و گفت‎وگوی جالب کودکان با یکدیگر است. همچنین از موسیقی محلی و پاپ نیز در برنامه استفاده می‎شود و همین امر باعث می‎شود؛ افراد بسیاری جذب برنامه رادیو 7 شوند. هدف رادیو 7 این است که به مردم آموزش دهد که چگونه می‎توانند، آرامش را در ساعت 11 شب به خانه‎های خود ببرند. رادیو 7 تیزر پایانی جالبی نیز دارد که در پایان به معرفی تمامی عوامل دست‎اندر کار در برنامه پرداخته و بسیار جذاب با ارائه جمله‎هایی، همکاران خود را به مخاطبان می‎شناساند. چهره‎های فرهنگی و هنری و ورزشی بسیاری، طی این سال‎ها؛ در برنامه رادیو 7 حضور پیدا کرده‎اند.

برنامه رادیو 7 در ابتدا با اجرای منصور ضابطیان آغاز شد و سپس شاهین شرافتی در برنامه حضور پیدا کرد. پس از آن برنامه با اجرای دو قلوها، علی و عباس سیفی؛ بیا دلم پریشونه ادامه پیدا کرد. مجری غایب در برنامه رشید کاکاوند بود. جشن 4 سالگی رادیو 7 با مستنداتی نیز همرا بود. اولین مستند برنامه، متن لباس ستاره اسکندری بود. او در سال 89 برای اولین بار به رادیو 7 آمد. ایلیا منفرد مهمان بعدی رادیو 7 بود که در 70 مین سال سالگرد سرود ای ایران؛ این ترانه را با اجرای 18 خواننده، به تهیه‎کنندگی اشکان قوامی ساخته است.به دلیل 18 بند بودن ترانه ای ایران، این ترانه با 18 خواننده اجرا شده است. منفرد برنامه رادیو 7 را برنامه محبوب خود می‎داند. مهدی سپهر، برهام پاییز، مانی رهنما، علیرضا قرایی‎منش، فرمان فتحعلیان، اشکان کمان‎گری، امیر تفرشی، هومن جاوید، روزبه نعمت‎الهی، محمدرضا عیوضی، امیریل ارجمند، وحید تاج، محمد حشمتی، رضا تاج‎بخش، ایلیا منفرد، پدرام مرندریز، مهدی یغمایی و امیر کهکشان؛ 18 خواننده ترانه زیبای ای ایران بودند که با اجرای زیبای خود برنامه رادیو 7 را دلنشین‎تر کردند. مستند اشکان خطیبی دومین مستند جشن 4 سالگی برنامه رادیو 7 بود. اشکان خطیبی 14 بار در طی این 4 سال به رادیو 7 آمده است. علی اکبر رشیدی مجری دوشنبه شب‎های رادیو 7 است که در ابتدای حضورش در برنامه انتقاداتی به وی وارد بود که کم کم مخاطب رادیو 7 حضور رشیدی را در رادیو 7 پذیرفت. آهنگ ای کاروان سیدمرتضی فلاحتی دیگر مستند رادیو 7 بود که مخاطبان رادیو 7 آن را آهنگ برگزیده انتخاب کرده بودند. این آهنگ 21 بار از رادیو 7 پخش شده است. فلاحتی گفت که تلفیق زیبایی از نام سید مرتضی فلاحتی با نام آهنگ حکایت عشقبرای او جالب  بوده است که نام خواننده و ابتدای نام ترانه را به مرتضی حکایت تغییر داده و ثبت کرده است.

گفت‎وگوی کودکانه و جالب ایلیا و محمد درباره مشکلات و آرزوی از پدر و مادر، ترس از تاریکی و شغل نیز، بخش زیبای جشن سالگرد رادیو 7 بود که به جذابیت رادیو 7 افزود. منصور ضابطیان از حضور اولین کودک برنامه رادیو 7 در 4 سال گذشته به نام کامیار گرامی که در حال حاضر 8 ساله است، در برنامه 5 شنبه شب خبر داد.

یکی از اتفاقات جالبی که در برنامه رادیو 7 افتاد هدیه یکی از بینندگان رادیو 7 بود که متنی زیبا را روی سرامیک کار کرده بود. عبارت این متن «ای خدا این وصف را هجران مکن» بود که نکات جالبی در آن نهفته بود. این اثر به رادیو 7 تقدیم شد و دارای 7 کلمه، 7 نقطه و .. بود و انتخاب و سلیقه زیبای فرستنده را نشان می‎داد. احمد اطراق‎چی و حسین کلهر با ترانه‎ها در بخش بعدی برنامه شوخی کردند و پس از آن مستند رضا صادقی پخش شد. مستند آشا محرابی که در بخش قصه خوانی 28 بار از رادیو 7 پخش شده بود و مستند آخر که مستند کوروش تهامی بود؛ 25 بار شعر خوانی او از رادیو 7 پخش شده بود. آخرین مستند جشن رادیو 7 با مسعود امامی پایان یافت و به این صورت برنامه شماره 955 رادیو 7 با اجرای ترانه‎ها و مستندات برگزیده‎ای در جشن 4 سالگی خود به پایان رسید.


انتهای پیام / اس







تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن