تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798999828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در توسعه سلامت گام محكمی برداشته است/ فرهنگسراي سلامت سرمايه‌گذاري براي گسترش سلامت رواني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی رشيديان تاكيد كرد؛
دولت در توسعه سلامت گام محكمی برداشته است/ فرهنگسراي سلامت سرمايه‌گذاري براي گسترش سلامت رواني
مشهد - خبرگزاري مهر: استاندارخراسان رضوي با تقدير از شهرداري به خاطر سرمايه گذاري 6 ميلياردي براي گسترش سلامت رواني و اجتماعي شهروندان گفت: دولت نيز بر محور توسعه سلامت گام هاي محكمي را برداشته و 100 هزار ميليارد ریال سرمايه گذاري براي بيمه سلامت قرار داده است.



به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا رشيديان ظهر شنبه در آئين افتتاح فرهنگسراي سلامت مشهد با تبريك روز پزشك به جامعه پزشكي كشور اظهار كرد: شهرداري با احداث اين فرهنگسرا قصد دارد تا خدمات مشاوره اي را در حوزه سلامت، آسیب ها و مهارت های اجتماعي به جوانان و مردم  كه بسيار ارزشمند و مورد نياز است؛ ارائه دهد. وي عنوان كرد: در حوزه پيشگيري و مشاوره ظرفيت هاي خوبي شهرداري در اين مجموعه ايجاد شده كه براي طبقات اجتماعي كم برخوردار ثمرات خوبي خواهد داشت و جامعه را نيز به تعالي نزديك مي كند. رشيديان با يادآوري اينكه شهرداري سرمايه گذاري 6 ميلياردي در اين نقطه از شهر را براي گسترش سلامت رواني و اجتماعي مردم انجام داده است؛ افزود: دولت نيز بر محور توسعه سلامت گام هاي محكمي را برداشته و 100 هزارميليارد ریال سرمايه گذاري براي بيمه سلامت قرار داده است. رشيديان گفت: اين سرمايه گذاري در بيمه نويد اين را مي دهد كه در كشور هيچ فرد بيماري جز درد بيماري اش دغدغه اي ديگري نداشته باشد. واژه محروميت در منطقه 4، 5 و 6 شهر مشهد ديگر مفهومي نخواهد داشت شهردار مشهد نيز در مراسم راه اندازي فرهنگسراي سلامت مشهد اظهار كرد: واژه محروميت در منطقه 4، 5 و 6 شهر مشهد مفهومي نخواهد داشت. صولت مرتضوي بيان كرد: با همت خادمان اين شهر در تلاش هستيم تا بخشي از مشكلات اين شهر را برطرف كنيم. مرتضوي توجه به مقوله فرهنگ را امري بسيار ضروري دانست و گفت: فرهنگسراي سلامت نيز پرو‍‍ژه بزرگ فرهنگي است كه امروز بهره برداري مي شود. وي گفت: غفلت از فرهنگ آن چنان آسيبي به جامعه مي رساند كه خسارت آن غيرقابل جبران است و رهبر انقلاب نيز در دو بازه زماني به مخاطرات فرهنگي و شبيخون فرهنگي اشاره كردند. مرتضوي با بيان اينكه دشمنان هزينه هاي بسياري براي به نتيجه رسيدن در اين زمينه داشتند اما تا كنون به اهداف خود نرسيده اند  گفت: در مديريت هايي اجرايي است كه وادادگي هاي فرهنگي مزيد علت مي شود و شوراي شهر و شهرداري مشهد براي رسيدن به اهداف فرهنگي در شهر امام رضا (ع) به دنبال توسعه متوازن و توجه به امورات فرهنگي است. وب با بيان اينكه به دنبال کم کردن دغدغه‌های اجتماعی هستیم، افزود: توجه به سبک زندگی اسلامی از راهكارهاي مقابله با تهاجم فرهنگي است كه در این فرهنگسراها به آنها خواهيم پرداخت. وي گفت: یکی از محورهای فرهنگسرای سلامت، شهروند سالم است که در شهر مشهد با توجه به حرم رضوی بسیار حائز اهمیت بوده و برای سالم بودن شهر نیاز به شهروند سالم داریم. گفتني است، صبح امروز اين فرهنگسرا در منطقه 6 و از مناطق كم برخوردار مشهد در راستاي ارائه خدمات فرهنگي و آموزشي به شهروندان با حضور استاندار، فرماندار، شهردار و مديران شهري مشهد راه اندازي شد.  


۱۳۹۳/۶/۱ - ۱۷:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن