تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیر غفارمنش‌ از نقش منفی خود در دردسرهای عظیم می گوید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
امیر غفارمنش‌ از نقش منفی خود در "دردسرهای عظیم" می گوید
امیر غفارمنش بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" گفت: نقش من دراین سریال متفاوت است و در این مجموعه نقشی منفی تر و دارای ابعاد رندانه را بازی می کنم.
امیر غفارمنش‌ بازیگر در گفتگو با حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  در خصوص نقش خود در سریال دردسرهای عظیم گفت: نقش من در این سریال نقش یک درصد خیلی عظیمی از جمعیت جوان کشور ما است که صبور نیستند و خواستار رسیدن به هدفشان بدون زحمت و از راه میانبار‌ هستند.
 
وی در خصوص تفاوت نقش خود با کارهای قبلی‌اش اظهار داشت: نقش من در سریال دردسر‌های عظیم با کارهای قبلی‌ام متفاوت است، در این مجموعه ‌نقش منفی تر و دارای ابعاد روزانه را بازی می‌کنم.





 
 وی با توجه به محوریت بخشی از سریال که در خصوص صرفه جویی در مصرف آب است بیان کرد:من قصد نصیحت کردن مردم را ندارم، چرا که مردم  ما بسیار فهیم و آگاه هستند، من به جای احساس، عواطف و اعتقادات به وجدان و تقویت آن اشاره می‌کنم .
 
وی در ادامه تصریح کرد:اگر هر فردی با مراجعه به وجدان خود بیاندیشد ‌که این آب که ما  به راحتی برای شستشو‌ از آن استفاده می‌کنیم نیاز به عده دیگری برای آب آشامیدنی است، حتما در مصرف آن صرفه جویی خواهند کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر فردی اگر روزانه به اندازه یک پارچ در مصرف آب صرفه جویی و این پارچ را با جمعیت ایران مقایسه کنید قطعا مقدار قابل توجهی خواهد بود که می تواند به بحران کم آبی کمک شایان توجه ای کند.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن