تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امشب پس از نماز مغرب و عشاء آیین وداع با 5 شهید در حسینیه متوسلان کرمان برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امشب پس از نماز مغرب و عشاء
آیین وداع با 5 شهید در حسینیه متوسلان کرمان برگزار می‌شود
آیین وداع با پنج شهید دفاع مقدس امشب پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه متوسلان کرمان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: آیین وداع با 5 شهید در حسینیه متوسلان کرمان برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ساعت 9:54 دقیقه صبح امروز هواپیمای حامل پنج شهید گلگون کفن دوران هشت سال دفاع مقدس در فرودگاه کرمان به زمین نشست. این شهیدان مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، معاون نیروی انسانی استاندار کرمان، مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان، جانشین فرمانده‌ نیروی انتظامی، فرماندهی ارتش، فرماندار کرمان، روسای دانشگاه‌های کرمان و جمعی کثیری از مردم کرمان قرار گرفتند که از ابتدایی صبح در فرودگاه به انتظار نشسته بودند. پس از تشییع پیکر مطهر پنج شهید دفاع مقدس از فرودگاه تا حسینیه‌‌ ثارالله شهر کرمان، مراسم عزاداری با حضور مردم شهیدپرور کرنان و در جوار این شهیدان برگزار شد. آیین وداع با شهیدان امشب پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه متوسلان کرمان واقع در میدان شهدا با حضور خیل عظیمی از عاشقان ایثار و شهادت برگزار می‌شود. روز جمعه اول شهریور ماه پیکر دو شهید گمنام در شهر بروات شهرستان بم و یک شهید در زنگی‌آباد کرمان بعد از دعای ندبه بر دوش مردم تشییع و خاکسپای می‌شود.  

دو شهید به نام ذبیح‌الله خالصی متولد شهر دوساری شهرستان عنبرآباد و علی مسلمی متولد روستایی هشت‌بندی شهرستان کهنوج نیز در زادگاه‌ خود به خاک سپرده می‌شود. همرزم شهید ذبیح الله خالصی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهید خالصی ‌سال 45 در دوساری شهرستان عنبرآباد به دنیا آمد و در فروردین 67 در فاو به شهادت رسید‌.

وی افزود: در سال 76 از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران پیکر یک شهید به خانواده خالصی تحویل داده شد و گفتند ذبیح الله است‌ و خانواده آن خوشحال از اینکه فرزند خود را پیدا کرده‌‌ بودند و قبر شهید محل آرامش و قوت قلب پدر و مادرش شده بود. خالصی گفت: حدود چهار ماه قبل از سوی بنیاد شهید به خانواده شهید ذبیح‌الله خالصی اعلام کردند که احتمالا اشتباهی رخ داده و برای برطرف شدن این مسئله از مادر و برادر شهید آزمایش دی.‌ان.‌ای گرفته شد.

همرزم شهید ذبیح‌الله خالصی بیان کرد: جواب آزمایش‌ها که آمد، اعلام کردند این فرزند‌ شما نیست و پیکر شهید ذبیح‌الله خالصی در تفحص‌های جدید پیدا شده است.   وی افزود: مادر شهید ذبیح‌الله خالصی اعلام کرد در صورتی جنازه پسرش را تحویل می‌گیرد که شهید‌ی که جای پسرم به من تحویل دادند در شهر دوساری باقی بماند، زیرا من او را فرزند خودم می‌دانم و 20 سال با او درد و دل می‌کردم.

--------------------------- گزارش از محبوبه سعیدی عکس از محسن رجب‌پور --------------------------- انتهای پیام/80018/الف40

93/05/29 - 15:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن