تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802204811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورامین سیاهپوش شد/ آخرین وداع مردم دیار 15 خرداد با سردار شهید جعفری منش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
ورامین سیاهپوش شد/ آخرین وداع مردم دیار 15 خرداد با سردار شهید جعفری منش
ورامین - خبرگزاری مهر: مردم شهید پرور و ولایتمدار ورامین با حضور با شکوه در مراسم تشییع پیکر پاک اسوه ایثار و صبر ورامین، صحنه های بی نظیری از عشق و دلدادگی خود با آرمان های شهدا را به نمایش گذاشتند.



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و پس از برگزاری نماز پرشکوه جمعه و تظاهرات ضدصهیونیستی مردم ورامین، پیکر پاک و مطهر جانباز شهید 70 درصدی دفاع مقدس، سردار محمد جعفری منش بر روی دستان ارادتمندان اسوه ایثار و صبر ورامین تشییع شد. جانباز محمد جعفری منش که به علت شدت جراحات ناشی از جنگ تحمیلی و تخلیه چشم و قطع پا و مشکلات متعدد دیگر به شهید زنده ورامین شهره و همواره مورد احترام و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بود، روز گذشته پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان عرفان به دیدار حق شتافت. مردم ورامین پیراهن مشکی به تن کردند از روز گذشته تا زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید جعفری منش، فضای ماتم و اندوه بر شهر شهیدان 15 خرداد حاکم شده و بسیاری از مردم با نصب اعلامیه و پوشیدن پیراهن مشکی عمق ارادت خود به این سرباز انقلاب را به معرض نمایش گذاشتند. مراسم تشییع باشکوه این شهید سرافراز ایران اسلامی با حضور هزاران نفر از مردم شهید پرور ورامین و شهرستان های استان تهران و آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه، جمعی از مدیران و مسئولان استانی و سرداران جنگ تحمیلی برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید مرتضی محمودی به همراه مردم دیار 15 خرداد در میدان امام خمینی(ره) بر پیکر پاک و مطهر شهید محمد جعفری منش نماز خوانده و سپس مراسم تشییع این شهید دفاع مقدس از میدان امام به سوی گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد. مردم شهید پرور ورامین در طول مسیر با سردادن شعارهایی نظیر راه شهدا همیشه پاینده است و شهدا شرمنده ایم بر ادامه یافتن راه و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی تأکید کردند و آن را رمز موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی دانستند. حضور نوجوانان و کودکان ورامینی در این مراسم بسیار جالب توجه بود و در حالی که بسیاری از آنان حتی یک بار هم سردار شهید محمد جعفری منش را ندیده بودند اما در سوگ عروج ملکوتی این یار امام و انقلاب اشک ماتم ریخته و به سر و سینه می زدند. جعفری منش هرگز از راهی که در جوانی انتخاب کرد پشیمان نشد یکی از دوستان شهید محمد جعفری منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژگی های شخصیتی این یاور انقلاب اظهار داشت: شهید جعفری منش اگرچه درد و رنج بسیاری را تحمل و برخی از زمان های عمر خود را در بیمارستان سپری کرد اما هیچگاه لب به انتقاد و ناراحتی نگشود و هرگز از راهی که در جوانی انتخاب کرده بود پشیمان نشد.

سید مهدی محمودی افزود: هر زمان که در کنار این جانباز دفاع مقدس می نشستی به جای اینکه دیگران به وی روحیه بدهند، او به سایرین روحیه می داد و این تبسم و لبخند همیشگی بر لبانش زبانزد در میان دوستداران و همرزمانش بود. وی ادامه داد: شهید جعفری منش یک الگوی حقیقی برای همه جوانان و نوجوانان ورامینی است، الگویی که هیچگاه از مسیر امام و انقلاب دست نکشید و بر ادامه یافتن راه شهیدان تأکید می کرد. مراسم بزرگداشت شهید محمد جعفری منش با حضور مسئولین لشگری و کشوری روز دوشنبه از ساعت 17 در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار و مراسم یادبودی نیز روز پنج شنبه 23 مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان منعقد می شود. گفتنی است مراسم شام غریبان سردار شهید محمد جعفری منش نیز امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور مسئولین شهرستان و اقشار و طبقات مختلف در گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار خواهد شد.










۱۳۹۳/۵/۱۷ - ۱۶:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن