تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803967698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دوباره كودك‌كشي رژيم صهيونيستي در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آغاز دوباره كودك‌كشي رژيم صهيونيستي در غزه
به رغم اخبار منتشر شده مبني بر توافق رژيم صهيونيستي با امريكا بر سر رفع محاصره غزه، ديروز عصر نخست وزير رژيم صهيونيستي با فراخواندن هيئت اسرائيلي از مذاكرات آتش‌بس، دستور حمله مجدد به نوار غزه را صادر كرد. اين درحالي است كه دو طرف براي 24 ساعت ديگر مذاكرات را تمديد كرده بودند. دو كودك نيز در حملات مجدد به غزه زخمي شدند.


به رغم اخبار منتشر شده مبني بر توافق رژيم صهيونيستي با امريكا بر سر رفع محاصره غزه، ديروز عصر نخست وزير رژيم صهيونيستي با فراخواندن هيئت اسرائيلي از مذاكرات آتش‌بس، دستور حمله مجدد به نوار غزه را صادر كرد. اين درحالي است كه دو طرف براي 24 ساعت ديگر مذاكرات را تمديد كرده بودند. دو كودك نيز در حملات مجدد به غزه زخمي شدند.

به گزارش «جوان»، درحالي كه هيئت فلسطيني و اسرائيلي در قاهره دوشنبه شب با پايان آتش‌بس پنج روزه، بار ديگر مذاكرات آتش‌بس را براي 24 ساعت ديگر تمديد كردند تا دو طرف براي پايان جنگ غزه به توافق جامع برسند اما اين تمديد مذاكرات همچون دفعات قبلي بار ديگر ناموفق بود و حتي زماني كه مذاكرات در جريان بود باز هم آتش‌بس از سوي رژيم صهيونيستي نقض شد تا همچنان جنگ در غزه ادامه داشته باشد.

اين درحالي است كه در اين مذاكرات اميدها براي رسيدن به توافق نهايي وجود داشت و حتي اخباري غير رسمي نيز منتشر شد كه مقامات اسرائيلي با امريكا به توافق رسيده‌اند كه به طور تدريجي به محاصره غزه پايان دهند. اما اين اميدها چندان پايدار نبود و عصر سه شنبه بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي دستور حمله به غزه را صادر كرد. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روزنامه صهيونيستي «هاآرتص»، نخست‌وزير رژيم‌صهيونيستي به هيئت اسرائيلي دستور داده است كه مذاكرات آتش‌بس را متوقف و قاهره را ترك كنند.

 نتانياهو همچنين بعد از اعلام خبر پرتاب سه راكت از سوي غزه به سمت اراضي اشغالي، دستور از سرگيري حملات هوايي به غزه را صادر كرد. به گزارش پايگاه خبري صداي الاقصي، جنگنده‌هاي اسرائيلي در اين حمله منطقه‌اي زراعتي در حومه روستايي در بيت لاهيا در شمال نوار غزه را هدف قرار داده‌اند. كانال 2 اسرائيل نيز گزارش داد، وزارت جنگ رژيم صهيونيستي در نخستين حمله خود، 10 مكان در نوار غزه را هدف قرار داده است.

رسانه‌هاي اسرائيلي مدعي هستند راكت‌هاي حماس، منطقه بيرشبا در جنوب اراضي اشغالي را هدف قرار داده است. برخي گزارش‌هاي تأييد نشده نيز از وقوع انفجار در شهرهاي «اشدود» و «اشكلون» خبر داده‌اند. ادعاهاي مقامات صهيونيستي در اين باره در حالي بيان مي‌شود كه هنوز حماس درباره اين مسئله موضع‌گيري نكرده و هيچ يك از گروه‌هاي فلسطيني نيز مسئوليت اين حادثه را بر عهده نگرفته‌اند. به گزارش شبكه اسكاي نيوز عربي، وزارت بهداشت غزه ديروز در بيانيه‌اي اعلام كرد كه در حملات جديد رژيم صهيونيستي به شرق رفح، دو كودك فلسطيني زخمي شدند. در اين بيانيه آمده است كه اين دو كودك فلسطيني در حملات رژيم صهيونيستي به منطقه المطار در شرق رفح زخمي شدند.

 هر چند نخست وزير اسرائيل مي‌گويد كه حماس آتش‌بس را نقض كرده اما اين احتمال وجود دارد كه خود صهيونيست‌ها دنبال بهانه‌اي بودند تا جنگ در غزه را ادامه دهند، زيرا در مذاكرات اخير امريكا نيز به اسرائيل فشار وارد آورده بود كه به محاصره غزه پايان دهد و حتي جان كري وزير خارجه امريكا هفته گذشته به هيئت فلسطيني وعده داده بود كه سعي خواهد كرد صهيونيست‌ها را به ايجاد بندر در غزه قانع كند. از آنجاكه رفع محاصره غزه و ايجاد بندر كه درخواست اصلي مقاومت فلسطين براي ايجاد آتش‌بس پايدار در غزه است بارها با واكنش مقامات صهيونيستي مواجه شده و اين بار نيز همچون سابق براي اينكه امتيازي به فلسطينيان ندهند، مذاكرات بدون نتيجه گذاشته و به حملات خود در غزه ادامه مي‌دهند. اما آنچه در شرايط كنوني شاهد آن هستيم اينكه ادامه جنگ در غزه به هيچ وجه به نفع اسرائيل نخواهد بود، زيرا در يك ماه گذشته فشار افكار عمومي داخلي و بين‌المللي عليه جنايات صهيونيست‌هاي كودك كش در غزه افزايش يافته و ادامه جنگ مي‌تواند به ضرر خود صهيونيست‌ها باشد. از سوي ديگر، اختلافات در كابينه رژيم صهيونيستي نيز مي‌تواند به فروپاشي ائتلاف كابينه بينجامد.

هزينه‌هاي جنگ و تلفات ناشي از آن نيز در جنگ اخير غزه قابل مقايسه با جنگ‌هاي قبلي نيست و افزايش اين هزينه‌ها مخالفت‌هايي را در داخل اسرائيل به دنبال داشته است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن