تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه تهران سرای قرآن برای پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری
پروژه تهران سرای قرآن برای پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است
رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به این که پروژه تهران سرای قرآن برای پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: در این پروژه معمارانی به کار گرفته شوند که دیدگاه قرآنی داشته باشند و با مفهوم کار به عبارت کلی آشنایی داشته باشند و بتوانند به خوبی از معماری ایرانی- اسلامی در کار استفاده کنند.



به گزارش خبرگزاری مهر،  پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل با حضور اعضای کمیسیون، مدیرعامل و مسئولین شرکت وتوسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به ریاست دکتر دنیامالی جهت بحث و بررسی پروژه «تهران سرای قرآن» گذار شد. در ابتدای جلسه مهندس راحتی (مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی) گزارشی مکتوب و تصویری از پروژه های در حال ساخت این شرکت به اعضای کمیسیون ارائه کرد و سپس بحث و بررسی در خصوص تهران سرای قرآن آغاز شد. در بخشی از این نشست تخصصی، اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل از مسئولین شرکت توسعه خواستند در خصوص طراحی و کانسپت پروژه تهران سرای قرآن با تشکیل کارگروهی تخصصی و زیر نظر مسئولین شرکت توسعه، بازنگری صورت گیرد. همچنین رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل با تاکید به مسئولین شرکت توسعه که به فاکتور زمان در ساخت پروژه توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: «ضمن اینکه در کانسپت و طراحی باید بازنگری ویژه ای شود نباید از فاکتور زمانی اجرای پروژه غافل شد چرا که طولانی شدن اجرای پروژه هم به لحاظ مالی و هم از نظر تعهداتی که شرکت توسعه دارد چندان مناسب نیست.» دکتر دنیامالی با تاکید بر این موضوع که از طراحانی با دیدگاه قرآنی استفاده شود، ادامه داد: «کمیسیون قصد ندارد پروژه را متوقف کند چرا که شکل کلی آن ایرادی ندارد اما باید در کانسپت معماری بازنگری شود و به سمت و سوی اجرای پروژه ای کاملا مفهومی گام برداریم.» دنیامالی خاطرنشان کرد: «پروژه تهران سرای قرآن برای پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است به همین چهت توصیه می کنم معمارانی در این پروژه به کار گرفته شوند که دیدگاه قرآنی داشته باشند و با مفهوم کار به عبارت کلی آشنایی داشته باشند و بتوانند به خوبی از معماری ایرانی- اسلامی در کار استفاده کنند.»    


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن