تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803068669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی نقشه راه مراکز سلامت هلال احمر در خارج از کشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت
طراحی نقشه راه مراکز سلامت هلال احمر در خارج از کشور
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه فعالیتهای آینده در مراکز سلامت خارج از کشور باید منطبق بر نقشه‌ راه ویژه هر کشور باشد، اذعان کرد: طراحی نقشه‌راه یکسان برای همه کشورها جوابگو نبوده و باید برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای هر مرکز تنظیم کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید احمد موسوی در جمع روسای مراکز سلامت خارج‌ از کشور با تاکید بر اینکه تصمیم‌ساز اصلی روسای مراکز سلامت خارج از کشور هستند، گفت: باید از نقش‌های انفعالی و کپی‌برداری خودداری کرد و مشکلات و مسائل هر کشور را شناسائی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرد. وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های منسجم باید همواره برای مسائلی که کشورهای مبدا با آنها مواجه می‌شوند راه‌حل مناسب داشته باشیم و منتظر نمانیم تا آنها برای رفع مشکلات خود از ما استمداد کنند؛ بنابراین نیازمند شناسایی، پایش و تحلیل‌های عمیق از کشورهایی که در آنها خدمت می‌کنیم، هستیم و باید از اکنون برای آینده برنامه داشته باشیم. رساندن جمعیت به جایگاه مناسب با انتخاب راهبرد تحول دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با یادآوری این که طرح تحول جمعیت در حال برنامه‌ریزی است، اظهار کرد: نتیجه کارشناسی‌ها حاکی از این بود که فقط با راهبرد ترمیم نمی‌توان به اهداف مورد نظر در توسعه دست یافت و از چالش‌های جمعیت عبور کرد؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم تا طرح تحول را پیاده کنیم و هم‌اکنون مطالعات لازم برای اجرائی‌کردن این طرح انجام شده است. به گفته وی در مدیریت جدید جمعیت هلال‌احمر به‌جای راهبرد بهبود، راهبرد تحول را انتخاب کردیم تا در آینده جمعیت را از سخت‌افزاری به مغزافزاری رسانده و ظرفیت‌سازی جدید داشته باشیم. از این طریق ظرفیت‌سازی و توانمندی‌های جدید مهیا خواهد شد و ما نیز مغز محور می‌شویم و همه اقدامات ما اثرگذار قابل سنجش و تاثیرگذار خواهد بود. موسوی با اشاره به اینکه طرح تحول از ابتدا برای مراکز خارج از کشور هم مطرح بود، تاکید کرد: مطمئنیم همه روسای مراکز سلامت خارج از کشور هم در اجرای طرح تحول نقش‌های موثری ایفا خواهند کرد؛ لذا باید برای اداره مراکز سلامت خود در خارج از کشور همسو با طرح تحول، هوشمندانه و کاملا حرفه‌ای برنامه‌ریزی کنیم. دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به طراحی ساختاری ماتریسی برای موضوع آموزش در جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: بر این اساس ساختار مدونی برای موضوع آموزش کارکنان در جمعیت طراحی شده که ارتقای توانایی‌ها و توانمندی‌ها نیز به همراه خواهد داشت و در این زمینه تلاش داریم تا مراکز سلامت خارج از کشور را به تخصص‌های مختلف مجهز کنیم. موسوی با تاکید بر ضرورت خلاقیت و نوآوری و طراحی خدمات نیاز محور در مراکز سلامت خارج کشور، گفت: باید با ارتقا کیفی فعالیتها، فعالیتهای درمانی در خارج از کشور نیازمحور و با توجه به نیازهای درمانی هر کشور ارائه شود و از سویی خدمات غیرانتفاعی بوده و سودجویانه نباشد، اثربخش، تاثیرگذار، تسکین دهنده آلام کشورها و کرامت بخش باشد بر این اساس به هیچ وجه نگاه ما این نیست که از کشوری حتی یک دلار هم وارد کشورمان بشود و درآمدهای اکتسابی همه باید صرف اداره خود مراکز شود.


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۳:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن