تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی اورژانس کشور برای همکاری با هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعلام آمادگی اورژانس کشور برای همکاری با هلال احمر تهران - ایرنا - رییس اورژانس کشور، آموزش را اساس کار سازمان های امدادی دانست و گفت: اورژانس کشور برای همکاری با جمعیت هلال احمر در ابعاد مختلف آمادگی همه جانبه دارد.


به گزارش ایرنا از سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، «امین صابری نیا» در آیین افتتاحیه دوره آموزش تربیت مربیان جوانان هلال احمر در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران، ژاپن را در مدیریت بحران به عنوان یکی از کشورهای موفق توصیف کرد و گفت: رویکرد ژاپن در مدیریت بحران بجای دولت نگر، جامعه نگر است و بر همین اساس در بیشتر بحران هایی که در این کشور اتفاق می افتد، مردم بحران را مدیریت می کند.
رییس اورژانس کشور افزود: این در حالیست که در ایران سازمان ها باید کمک حال مردم باشند و تجربه ما در مانور اخیر کرمان ثابت کرد اگر مردم مدیریت بحران را بر عهده بگیرند، موفقیت در امداد ونجات چندین برابر می شود.
صابری نیا با اشاره به ظرفیت های موجود در جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به بعد کاری و نگاه مردمی خود، ظرفیت بسیار بالاتری نسبت به ارگان های دولتی در مدیریت بحران ها و حوادث دارد.
وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه از ظرفیت مردم برای فعالیت های امدادی و کمک های اولیه فاصله گرفته شده در صورتیکه اگر استفاده از این ظرفیت جهت دار شود، بسیاری از مشکلات رفع می شود.
اجتمام ** 3377 ** 1071



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن