تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798603080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج محصول فناورانه جديد در پارک فناوري پرديس معاونت علمي رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۳۸ق.ظ)
با حضور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري؛ پنج محصول فناورانه جديد در پارک فناوري پرديس معاونت علمي رونمايي شد پنج محصول فناورانه جديد شرکتهاي مستقر در پارک فناوري پرديس امروز در دوازدهمين اجلاس ساليانه و جشنواره برترين‌هاي پارک فناوري پرديس و با حضور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز در دوازدهمين اجلاس ساليانه و جشنواره برترين هاي پارک فناوري پرديس معاونت علمي، مراسم رونمايي پنج محصول فناورانه جديد با حضور سورنا ستاري معاونت علمي و فناوري رييس جمهوري و رييس بنياد ملي نخبگان برگزار شد.
براساس اين گزارش، از جمله محصولات فناورانه جديد پارک فناوري پرديس معاونت علمي، «دستگاه همودياليز»، «کپسول‌هاي فشار بالا»، «موتورهاي DC گشتاور بالا»، «ربات عملياتي شبکه‌هاي لوله» و «آزمايشگاه همراه» است.
دستگاه همودياليز يکي از محصولات رونمايي شده در اين اجلاس است که به عنوان يک وسيله خارج از بدن نقش کليه را براي بيماران دچار نارسايي کليه ايفا مي‌کند و نرم‌افزار اين دستگاه به صورت بومي طراحي شده و قيمت آن از نمونه‌هاي خارجي بسيار پايين‌تر است.
همچنين کپسول‌هاي فشار بالا از ديگر محصولات مورد رونمايي قرار گرفته در اين مراسم مي‌باشد که اين محصول در هواپيماهاي مسافربري و عملياتي قابل نصب است و براي خلبان در هنگام Jettison و در کابين مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
دانش فني توليد اين محصول که در اختيار چند کشور محدود غربي و اروپايي است توسط متخصصين کشورمان قابليت بومي‌سازي و توليد انبوه را دارد.
از ديگر محصولات رونمايي شده در اين مراسم مي‌توان به موتورهاي DC گشتاور بالا اشاره کرد که اين محصول در يکي از مکانيزم‌هاي بالگردهاي عملياتي جهت کنترل حرکت سمت و رول کاربرد دارد و مورد نياز صنايع بالگردسازي است.
با توجه به تحريمي بودن اين محصول علاوه بر امکان توليد آن امکان ارائه خدمات پس از فروش آن نيز در داخل به وجود آمده است و قيمت تمام شده نمونه داخلي اين محصول در حدود يک پنجم معادل نمونه خارجي آن مي‌باشد.
براساس اين گزارش، ربات‌هاي عملياتي شبکه‌هاي لوله نيز از ديگر محصولات رونمايي شده به شمار مي‌رود که کاربرد و شدت فراگيري آن شامل نظارت مستمر بر تاسيسات لوله نظير شبکه‌هاي حامل سوخت و انرژي، موجب کشف به موقع عيوب و مشکلات احتمالي و از طرفي انجام اقداماتي سريع جهت رفع آن مي‌شود که اين امر از خسارتهاي مالي و زيست محيطي فراواني جلوگيري مي‌کند و از مزيت‌هاي اين محصول مي‌توان به ساختار کاملا بومي متناسب با نياز صنعت کشور و منابع داخلي، طراحي چند کاربردي مجموعه در طيف وسيعي از کاربردها و مانور بالاي حرکتي در انواع لوله، سطوح هموار و مخازن ياد کرد.
آزمايشگاه همراه نيز از ديگر محصولات مورد رونمايي قرار گرفته در دوازدهمين اجلاس ساليانه و جشنواره برترين‌هاي پارک فناوري پرديس است که اين بسته به عنوان آزمايشگاه همراه در زمينه اپتيک، الکتريسيته و مخابرات طراحي و توليد شده و امکان تدريس همزمان و انجام آزمايش‌هاي مرتبط را براي معلمان ميسر مي‌کند. در صورت تجهيز تمام مدارس کشور طي يک دوره پنج ساله در حدود 30 ميليون دلار صرفه جويي ارزي صورت خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن