تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه پاییزه بصورت شناور در مازندران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران محمدپور:
نمایشگاه پاییزه بصورت شناور در مازندران برگزار می شود
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: از  20 شهریور ماه تا 20 مهر ماه سال جاری (بصورت شناور )نمایشگاه پاییزه برای عرضه لوازم التحریر و کیف و کفش درمازندران  با حداقل 15 درصد تخفیف آغاز به کار می کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدپور عمران بعد از ظهر دوشنبه در نشست برنامه ریزی جشنواره گفت: در این نمایشگاه ها براساس سیاست وزارت متبوع به منظور تامین مایحتاج عمومی وتنظیم بازار ، کنترل قیمت ها و نیز ایجاد تعادل میان عرضه وتقاضا ، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک برای پاسخگویی به تقاضای خانوار در آغاز فصل مدارس عرضه می شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه های پاییزه با حداقل 15 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می گیرد.
 
وی هماهنگی های لازم جهت مشارکت فعال صنوف ،بالاخص واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه های صنفی تولیدکنندگان وفروشندگان پوشاک –کیف وکفش –دفترچه ،لوازم التحریر ونوشت افزار ،موادپروتئینی ضروری دانست.
 
محمدپور ادامه داد: استفاده از توان فروشگاههای زنجیره ای بزرگ و شرکتهای تعاونی دربرگزاری فروش فو ق العاده وعرضه بهینه کالا باکیفیت وقیمت مناسب (حداقل 15 درصدزیرقیمت بازار)ضروری است.



۱۳۹۳/۵/۲۷ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن