تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815427078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر هولناک از کشتار ۷۰۰ نفر در دیروالزور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تصاویر هولناک از کشتار ۷۰۰ نفر در دیروالزور


در تازه‌ترین مورد جنایات تروریست‌های تکفیری، داعش به روستایی در حومه دیر الزور یورش برد و علاوه بر گردن زدن ۷۰۰ نفر بیش از ۱۸۰۰ نفر از عشیره شعطیات را ربود. گزارشها حاکی از آن است که ۳ تن از افراد ربوده شده زیر شکنجه جان باخته‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه گفت: گروهک داعش در استان دیرالروز سوریه نسل کشی کرده است.   رامی عبدالرحمن در گفتگو با شبکه تلویزیونی العربیه حدث از لندن درباره اقدام گروهک تروریستی داعش در اعدام ده ها نفر از عشیره العشیطات در استان دیرالروز سوریه گفت: همه کسانی که توسط نیروهای داعش اعدام شدند از جوانان ذکور و یکصد نفر از این افراد از مبارزان مسلح عشیره الشعیطات هستند و نزدیک به یک هزار نفر از افراد این عشیره نیز در بازداشت داعش به سر می برند و نگرانی های زیادی درباره اعدام احتمالی این افراد ایجاد شده است.

کشتار مردم در دیرالزور سوریه

کشتار مردم در دیرالزور سوریه

در تازه‌ترین مورد جنایات تروریست‌های تکفیری، داعش به روستایی در حومه دیر الزور یورش برد و علاوه بر گردن زدن 700 نفر بیش از 1800 نفر از عشیره شعطیات را ربود.  خبری از سرنوشت ربوده شدگان در دست نیست، اما گفته می‌شود، تروریست ها آنها را به عراق منتقل کردند. گزارش ها حاکی از آن است که 3 تن از افراد ربوده شده زیر شکنجه جان باخته‌اند و نگرانی‌ها از این است که داعش اقدام به کشتن تمامی این افراد کند.
این اقدام داعش یک جنایت نسل کشی علیه این عشیره است که علیه داعش قیام کرده اند. نیروهای این عشیره تسلیم داعش نمی شوند. متاسفانه زمانی که این خبر منتشر شد گروه های مخالف نظام سوریه به جای این که این اقدام داعش را محکوم کنند ادعاهایی نظیر اختلافات نفتی این عشیره و داعش را مطرح کردند. داعش هر فردی را که مخالف خود بداند اعدام می کند و جنایات و نسل کشی این گروه را در استان الرقه سوریه شاهد بودیم.
 
کشتار مردم در دیرالزور سوریه

کشتار مردم در دیرالزور سوریه

کشتار مردم در دیرالزور سوریه

کشتار مردم در دیرالزور سوریه

کشتار مردم در دیرالزور سوریه

کشتار مردم در دیرالزور سوریه

کشتار مردم در دیرالزور سوریه



دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 441]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن