تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوزی برهوم: لجاجت نتانیاهو در برابر خواسته‌های مقاومت حماقت جدید اوست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فوزی برهوم: لجاجت نتانیاهو در برابر خواسته‌های مقاومت حماقت جدید اوست
کد خبر: ۴۲۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ - 18 August 2014



یکی از رهبران حماس گفت: لجاجت نخست‌وزیر اسرائیل در برابر خواسته‌های مقاومت حماقت جدیدی از سوی او است.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه الترکیه، «فوزی برهوم» یکی از رهبران حماس گفت: لجاجت نخست‌وزیر اسرائیل در برابر خواسته‌های مقاومت حماقت جدیدی از سوی او است.

وی افزود: سرسختی نتانیاهو یک ماجراجویی دیگر از سوی او است که بیشتر او و اسرائیلی‌ها را به درد سر می‌اندازد.

پیش از این نیز «سامی ابو زهری» سخنگوی جنبش حماس گفته بود که سخنان «بنیامین نتانیاهو» درباره پیروزی در غزه تنها یک ادعاست که مصرف رسانه ای دارد و هدف وی نیز فرار از سرزنش اسرائیلی ها و سرپوش گذاشتن بر شکست خود است.ابو زهری افزود: همین برای نتانیاهو کافی است که صدها نفر از سربازانش در غزه کشته، زخمی و یا اسیر شدند و عملیات مقاومت و موشک های آن توانستند عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و محاصره هوایی بر آن تحمیل کنند.

نتانیاهو امروز یکشنبه در آغاز جلسه هفتگی کابینه تهدید کرد در صورتیکه اسرائیلی ها از امنیت و آرامش برخوردار نباشند، حماس نیز متحمل ضربات سختی خواهد شد.

وی مدعی شد که ارتش اسرائیل در جریان عملیات نظامی در نوار غزه ضربات مهلکی را به حماس وارد آورد، تونل ها را تخریب و صدها نفر از اعضای گروه های فلسطینی و موشک ها را بمباران کرد.

نتانیاهو همچنین اشاره کرد که دستوراتی به هیأت اسرائیلی مذاکره کننده در قاهره مبنی بر پافشاری بر نیازهای امنیتی اسرائیل صادر کرده است.

مذاکرات غیر مستقیم دو طرف فلسطینی و اسرائیلی به منظور دستیابی به توافق نهایی آتش بس در غزه امروز در قاهره ازسر گرفته شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن