تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799581902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق برای آتش بس جدید ۷۲ساعته/تاکید گروه های مقاومت بر لغو محاصره غزه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: توافق برای آتش بس جدید ۷۲ساعته/تاکید گروه های مقاومت بر لغو محاصره غزه


گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش بس جدید ۷۲ ساعته توافق کردند. آتش بس از نیمه شب دیشب برقرار شده است. رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بار دیگر تاکید کرد: هرگونه آتش بس پایدار باید به لغو محاصره غزه بیانجامد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خالد مشعل گفت :هدف نهایی  این است که خواسته‌های مردم فلسطین برقرار شده و حصر غزه برچیده شود. وی  اظهار داشت : ما روی این هدف تاکید داریم. در صورت تعلل یا ادامه تجاوز صهیونیست ها ، گروه های فلسطینی آماده هستند تا در صحنه نبرد و در عرصه سیاسی مقاومت کنند و با تمام احتمالات روبرو شوند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خالد مشعل گفت :هدف نهایی این است که خواسته‌های مردم فلسطین برقرار شود
قرار است مذاکرات غیر مستقیم گروههای فلسطینی و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر برای برقراری آتش بس دائم در قاهره ادامه یابد . خواسته‌های اصلی  گروه های مقاومت در این مذاکرات عقب نشینی کامل نظامیان صهیونیست از غزه و لغو کامل محاصره هفت ساله این منطقه است .
عزام الاحمد ، از رهبران کمیته فلسطینی در این باره گفت : " ما درباره آنچه اعلام شد، موافقت کرده ایم؛ بر اساس محتوای توافقنامه ، اجرای آتش بس را از نیمه شب آغاز می کنیم ؛ و تضمین می دهیم این آتش بس به مدت 72 ساعت به منظور دستیابی به توافقی کامل ، معتبر است؛ توافق کامل ، به آتش بسی دائم و حل همه مشکلات خواهد انجامید.
 ایهاب غِصّین ، سخنگوی حماس هم گفت : " هیئت فلسطینی درباره پیشنهادی تازه با مصری ها توافق کردند تا آتش بس را 72 ساعت تمدید کنند. البته شروط هیئت فلسطینی این بود که مذاکره های جدی در این 72 ساعت برگزار شود و اینکه هیئت  رژیم صهیونیستی در قاهره حضور پیدا کند . بی تردید هیئت رژیم صهیونیستی می باید در قاهره حضور پیدا کند و همچنین پایبندی جدی به مذاکرات وجود داشته باشد؛  تهاجم رژیم صهیونیستی به پایان برسد و همچنین حقوق فلسطینیان به آنها داده شود. بدون محقق شدن این خواسته ها ، " مقاومت ادامه خواهد یافت " و مردم فلسطین از خود در برابر اشغالگران دفاع خواهند کرد ."
در این حال بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد  از برقراری آتش بس موقت  استقبال کرد و از دو طرف خواست به منظور دستیابی به آتش بسی بلند مدت تر تلاش کنند. آتش بس ۷۲ ساعته پیشین در غزه، بدون اینکه توافقی برای تمدید آن صورت گیرد صبح روز جمعه به پایان رسید.اندکی بعد از پایان این آتش بس، رژیم  صهیونیستی حمله به نوار غزه را از سرگرفت و تانک‌های این رژیم در مواضع قبلی خود مستقر شدند.
در فاصله بین این دو آتش بس، جنگنده های رژیم صهیونیستی  بیش از 170 بار به غزه حمله کردند که به کشته شدن دست‌کم 19 فلسطینی منجر شد .
شهادت 19 فلسطینی در فاصله بین دو آتش بس

گروههای مقاومت نیز  در پاسخ  136 موشک به فلسطین اشغالی  شلیک کردند . رژیم اشغالگر قدس  هفدهم تیر حملات هوایی به نوار غزه را آغاز کرد . حملات ددمنشانه صهیونیستها  تاکنون حدود 2 هزارفلسطینی را شهید و بیش از ده هزار نفر را زخمی  کرده است .  نوار غزه با 40 کیلومتر طول و 10 کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده  است   در این منطقه یک میلیون و700 هزار نفر زندگی می کنند . موفاز: اهدف عملیات " صخره سخت " محقق نشد
در این حال ،  وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد اهداف عملیات «صخره سخت» در نوار غزه محقق نشده است.
موفاز: اهدف عملیات " صخره سخت " محقق نشد

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما از قدس اشغالی، شائول موفاز با اذعان به شکست عملیات صخره سخت، از موفقیت مقاومت فلسطین در گرفتار کردن تل آویو در یک جنگ و اختلاف فرسایشی داخلی خبر داد.
موفاز گفت: " اهداف عملیات ما محقق نشد. باز هم به نقطه ای رسیدیم که حماس و اطرافیانش می خواستند. حماس توانست هدف خود را برای گرفتار کردن اسرائیل در یک جنگ فرسایشی محقق کند . "
وی افزود: " واقعیت این است که این روزها اعتماد مردم در سرزمین های اشغالی از ما سلب شده است. باید فکری برای آن کرد. قرار بود عملیات اخیر اعتماد و امنیت را به سرزمین های اشغالی باز گرداند اما به نظر می رسد احساس امنیت در جنوب این سرزمین به طور جدی آسیب دیده است . "
 


دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن