تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولتیماتوم مجلس به دولت وزیر را به مجلس کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اولتیماتوم مجلس به دولت وزیر را به مجلس کشاند
کد خبر: ۴۲۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶ - 18 August 2014


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: اگر کاهش قیمت خوردو صورت نگیرد، نمایندگان با تهیه یک استفساریه، حق قیمت گذاری را از شورای رقابت سلب و قیمت گذاری های گذشته را نیز خلاف قانون اعلام می کنند.

روح الله عباسپور در گفت و گو با خانه ملت، یکی از موارد مطرح شده در جلسه امروز را، بررسی نحوه قیمت گذاری خودرو اعلام کرد و گفت: طبق شواهد موجود، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای رقابت تصمیمی برای کاهش قیمت خودرو ندارند، در صورتی که معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور بارها اعلام کرده که دولت مخالف این موضوع است.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: به هر حال متولی افزایش قیمت خودرو، خودروسازان و شورای رقابت هستند که اعضای آنها نیز از سوی دولت تعیین می شود، بنابراین دولت در نرخ گذاری های جدید دخیل بوده و این موضوع نیازمند بررسی است.

وی ادامه داد: در نهایت بنا شد که کارگروه تعیین شده، آخرین گزارشات را ارایه و سه شنبه نیز جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار گردد تا آخرین التیماتوم ها به این اشخاص داده شود.

 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: بطور حتم اگر کاهش قیمت خوردو صورت نگیرد، نمایندگان با تهیه یک استفساریه، حق قیمت گذاری را از  شورای رقابت سلب و قیمت گذاری های گذشته را نیز خلاف قانون اعلام می کنند.

وی افزود: بر اساس این استفساریه، شورای رقابت تنها می تواند فرمول قیمت گذاری و دستورالعمل ها را مشخص کند و مجلس از تمام ظرفیت برای کاهش قیمت خودرو استفاده خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: مورد دیگر نیز در مورد گزارشی از سوی قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد شبکه اطلاعات بود که گزارشی نیز در کمیسیون قرائت شد.

وی با اشاره به اینکه برخلاف اعلام گذشته، اقدامی برای بهبود وضعیت شبکه اطلاعات صورت نگرفته است گفت: به همین دلیل از قائم مقام وزیر دعوت شد تا به منظور ارایه گزارش در جلسه امروز حضور یابند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس ادامه داد: متاسفانه ما طی سالهای اخیر طبق برنامه پنجم پیش نرفته ایم که بنا به گزارش قائم مقام وزیر، اکنون تلاشها در راستای تحقق اهداف است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن